آتیلا پسیانی دوباره وارد گود تبلیغات شد

لست سکند

کمپین جدید تبلیغاتی چای گلستان با حضور آتیلا پسیانی کلید خورده است.

به گزارش کاماپرس، در روزهای اخیر تصویر آتیلا پسیانی، هنرپیشهٔ سرشناس سینما و تئاتر در حالی که بسته‌ای چای گلستان در دست دارد و مشغول دم ‌کردن چای است، در بیلبوردهای سطح شهر خودنمایی می‌کند. علاوه بر این در تیزرهای تلویزیونی چای گلستان نیز از حضور پسیانی استفاده شده است.

 

این هنرمند 62 ساله سابقه بازی در فیلم‌های شاخصی از جمله کشتی آنجلیکا، مسافران، نیمه‌ پنهان، آب و آتش، دو زن، آتش‌بس، سرخ‌پوست و جهان پهلوان تختی را در کارنامه هنری خود دارد. او در سال 1380 برای بازی در فیلم آب و آتش، تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد. پسیانی سال گذشته به عنوان بازیگر در تئاتر جنایت و مکافات که در تالار وحدت به روی صحنه رفت و همچنین سریال مرضیه که با کارگردانی فلورا سام از شبکه دو تلویزیون پخش شد، ایفای نقش کرد.

آتیلا پسیانی سال‌ها پیش در کمپین بانک مسکن نیز حضور داشت با این تفاوت که در آن تبلیغ‌ها فقط از صدای این هنرپیشه برای بیان جمله پایانی تیزرها استفاده می‌شد.

راز آسمان پایتخت

صنایع غذایی گلستان محصولاتی از قبیل چای، برنج، ادویه‌جات، حبوبات، زعفران، انواع دمنوش، قند و شکر و ناتس تولید می‌کند. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1332 تحت عنوان تجارت‌خانه چای با مدیریت محمد گرامی در تهران آغاز کرد.

در کمپین جدید چای گلستان، 4 مدل چای جدید این مجموعه یعنی چای صبحانه، ارل‌گری، ممتاز هندوستان و سیلان طلایی معرفی می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : گلستان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “آتیلا پسیانی دوباره وارد گود تبلیغات شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز