آتش سوزی در یکی از بیمارستان‌ های بزرگ تهران + عکس

تور لحظه آخری-کاماپرس

عصر روز گذشته بیمارستان رسول اکرم تهران دچار حریق شد. این اتفاق در بخش گوش و حلق و بینی بیمارستان مذکور رخ داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از خبرگزاری تسنیم، با گزارش حادقه حریق بیمارستان رسول اکرم، یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. به گفته سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، وقوع آتش سوزی در بیمارستان رسول اکرم عصر نوزدهم تیرماه به سامانه 125 اطلاع داده شد. بلافاصله با گزارش این حادثه، گروهی از ماموران آتش نشانی در محل حادثه حاضر شدند. اتفاق در طبقه اول مرکز گوش و حلق و بینی رخ داده بود. چند نفر هم در این طبقه محبوس بودند.

با توجه به حساسیت موضوع، ماموران آتش نشانی اعزام شده به محل حادثه سریعا وارد عمل شده و با تدابیری ضمن مهار آتش سوزی، افراد حبس شده را نجات دادند. در طی این حادثه و عملیات نجات، 150 بیمار و همراه بیمار نجات پیدا کرده و این اتفاق مجروح یا کشته‌ای نداشت. تنها تعدادی از بیماران دچار دود گرفتگی شدند.

بعد از انجام پروژه نجات بیماران و افراد حاضر در این بخش، پرسنل و بیماران به وضعیت عادی بازگشتند. با این حال تیم آتش نشانی، اورژانس و مسئولان بیمارستان همچنان در محل حادثه برای تحلیه دود و بررسی علت وقوع این ماجرا حضور داشتند. بیمارانی که به دلیل حریق به خارج بیمارستان منتقل شده بودند، مجددا برای ادامه روند درمانی خود به بیمارستان بازگشتند. درباره علت وقوع حادثه و عوامل شکل دهنده آن اطلاعاتی در دست نیست و براساس آخرین اخبار پیگیری‌ها برای بررسی دلایل بروز این ماجرا ادامه داشت.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز