۱۱ نکته که باید درباره فولاد مبارکه اصفهان بدانید

فولاد مبارکه اصفهان

شرکت فولاد مبارکه اصفهان، بزرگترین واحد صنعتی خصوصی ایران محصوب می‌شود. این شرکت همچنین بزرگترین مجتمع تولید فولاد در کشور است و در شرق شهر مبارکه قرار دارد.

در ادامه کاماپرس به 11 نکته کلیدی درباره فولاد مبارکه اصفهان می‌پردازد؛

۱. شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در زمینه تولید ورق‌های فولادی فعالیت می‌کند؛ مجتمع فولاد مبارکه اصفهان در سال 1360 آغاز به کار کرد و هم‌زمان با دوران جنگ تحمیلی به فعالیت خود ادامه داد.

۲. شرکت فولاد مبارکه اصفهان دارای ۷ مجتمع صنعتی در نقاط مختلف کشور و بیش از 20 هزار نفر کارگر است. این شرکت در نزدیکی شهر مبارکه و 75 کیلومتری جنوب‌غربی شهر اصفهان قرار دارد.

۳. بیش از 50 درصد از مصرف فولاد کشور شامل صنایع خودروسازی و قطعه‌سازی، صنایع فلزی سبک، صنایع فلزی سنگین، لوله‌های انتقال سیالات، صنایع بسته‌بندی، صنایع لوازم خانگی، الکتریکی، صنایع لوله و پروفیل توسط فولاد مبارکه اصفهان تامین می‌شود.

آریاک سفر

۴. هیات مدیره فولاد مبارکه اصفهان از ابتدا تا کنون با حضور محمد‌حسن عرفانیان، احمد علی‌هراتی‌نیک، محمود اسلامیان، محمد رجایی، محمد سمیعی‌نژاد، بهرام سبحانی و حمیدرضا عظیمیان دایر بوده است.

۵. از جمله زیرمجموعه‌های فولاد مبارکه می‌توان از باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه، شرکت آسیا سیر ارس، شرکت آهن و فولاد اصفهان، شرکت ایران ذوب، شرکت آیریسا، شرکت آهن و فولاد توس، شرکت آهن و فولاد صنیع کاوه تهران نام برد.

۶. فولاد مبارکه اصفهان، انواع ورق و سایر محصولات فولادی تولید شده به‌وسیله نورد سرد و گرم قلع‌اندود و گالوانیزه را تولید می‌کند.

۷. از جمله جوایز و افتخارات این شرکت می‌توان به عنوان صادرکننده نمونه ملی سال 1394، دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کننده 1395، رتبه یازدهم از بین 201 شرکت دانشی قاره آسیا 2017 و رتبه دهم شرکت‌های فولادسازی جهان اشاره کرد.

۸. طبق اعلام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، بیشترین میزان فروش این شرکت در تیر ماه 99، متعلق به محصولات گرم فولادی بوده است. میزان فروش این شرکت طی سه ماهه اول سال 99، رقم 126 میلیون و 685 هزار و 284 ریال بوده است و در تیر ماه این رقم به میزان 48 میلیون و 844 هزار و 204 ریال ثبت شده است.

۹. همچنین بیشترین میزان فروش داخلی این شرکت در تیرماه 99، محصولات گرم به مبلغ 25 میلیون و 65 هزار و 548 ریال بوده است.

۱۰. تولیدات این مجموعه به حدود 40 کشور دنیا صادر می‌شود و در سال 98 حجم صادرات آن به یک و نیم میلیارد دلار رسیده است. برخی از محصولات فولاد مبارکه از لحاظ کیفیت با نمونه‌های خارجی برابری می‌کند و به کشورهای اروپایی نیز صادر می‌شود.

۱۱. فولاد مبارکه اصفهان در نمایشگاه‌های متعددی شرکت داشته که از جمله آنها می‌توان از نمایشگاه بین‌المللی متالوژی، فولاد، ریخته‌گری ماشین‌آلات و صنایع وابسته سال 93، 98 و 99، نمایشگاه رونق تولید ملی در اصفهان سال 98، نمایشگاه محیط زیست سال 99 و نمایشگاه بورس، بانک و بیمه سال 98 نام برد.

مرتبط با : فولاد مباركه اصفهان
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز