شستا با چقدر سود و افزایش سرمایه به استقبال سال 1400 رفت؟

شستا از خبرسازترین و پرسهامدارترین سهام های بورس تهران در آخرین روزهای سال 99 با افزایش سرمایه 77 درصدی به استقبال سال نو رفت. ضمنا مدیرعامل این شرکت از جهش سود این هلدینگ خبر داد.

به گزارش کاماپرس، سهامداران شستا امسال سال بسیار عجیبی را پشت سر گذاشتند. روزهایی که سهام شستا پی در پی 5 درصد افزایش قیمت می خورد و چیزی از حجم صف خرید آن کم نمیشد یکی از جلوه های خوشایند این سهام بود. البته روزهایی هم رسید که معاملات این نماد مدتها متوقف شد و وقتی هم بازگشایی شد هر روز با کاهش قیمت مواجه میشد؛ به صورتی که نه تنها سود بسیاری از خریداران این سهام را بلعید بلکه اصل سرمایه آنها را هم کم کرد.

حالا در آستانه سال جدید سهامداران‌شستا با این پرسش مواجه اند که سهام خود را حفظ کنند یا آن را در اولین فرصت بفروشند؟ اتفاقات اخیر این سهام می تواند به آنها در پاسخ به این پرسش کمک کند.

شرکت های زیان ده شستا سال 1400 به صفر می رسند

بنا به اعلام شستا رسانه در جلسه مجمع این هلدینگ گه امروز برگزار شد افزایش سرمایه ۷۷ درصدی شستا با رای سهامداران تصویب شد.

راز آسمان پایتخت

محمدرضوانی‌فر، مدیرعامل شستا هم در این مجمع با اشاره به شرایط مطلوب این شرکت در سال جاری، گفت: برآوردها نشان می دهد سودخالص شستا در پایان سال مالی منتهی به پایان خرداد 1400 به رقم بیش از ۳۲۰۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

مدیرعامل این هلدینگ بزرگ بورسی افزود: با اقدامات انجام شده در خصوص جهش عملکرد شرکت‌ها و کاهش شرکت‌های زیان‌ده، توانستیم تعداد این شرکت ها را از ۴۰ شرکت در سال ۹۶ به ۸ شرکت در اسفند ماه ۹۹ برسانیم و با توجه به بودجه ریزی و برنامه ریزی های اتجام شده تعداد این شرکت ها در سال ۱۴۰۰ به صفر خواهد رسید.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : شستا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شستا با چقدر سود و افزایش سرمایه به استقبال سال 1400 رفت؟

  1. hasan گفته:

    ایا چیزی از شستا وصندوق تامین اجتماعی بر جا مانده است؟شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی حداقل بایستی حقوق بازنشسته های کارگری را میپرداخت.ایا دسترنج کارگر از محل بیمه حق الناس نبود.؟ایا فکر میکردند پول نفت وپتروشیمی و…..بود که اینگونه کمر به غارت ان بستند .چه کسی باید در ان دنیا جواب این حق الناس را بدهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز