اقدامات ایمیدرو در دوران شیوع کرونا

شرکت‌های تابعه و وابسته «ایمیدور» به صورت روزانه بیش از 21 تن اکسیژن مراکز درمانی را تامین می‌کنند. این کار به منظور انجام مسئولیت‌های اجتماعی تعریف شده و در شرایط ایجاد شده ناشی از موج چهارم کرونا صورت می‌گیرد.

به گزارش کاماپرس، شرکت‌های فولاد مبارکه با ارائه 70 تن اکسیژن، ذوب آهن اصفهان به میزان 10 تن، فولاد خراسان مقدار 15 تن، گل گهر با ارائه 8 تن، هرمزگان به میزان 8 تن، ارفع به مقدار 10 تن و همچنین چادرملو با ارائه 5/1 تن اکسیژن از جمله مجموعه‌های تامین کننده اکسیژن مراکز درمانی هستند. شرکت‌های تابعه و وابسته ایمیدرو سال گذشته با اختصاص بیش از 100 میلیارد تومان برای تامین اقلام و تجهیزات ضروری بیمارستان‌ها، اقدامات مناسبی در حوزه مسئولیت اجتماعی داشتند.

این مجموعه در سال گذشته، با وجود همه‌گیری بیماری کرونا و شوراهای اجرایی، 253 معدن کوچک و متوسط در کشور را احیا و فعال کرد. در اثر این احیا و فعال‌سازی ۳ هزار و ۱۲۸ نفر مشغول به کار شدند. بیشترین سهم اشتغال به گروه معادن فلزی با هزار و 48 نفر اختصاص داشت. سپس معادن غیرفلزی با 854 شغل ایجاد شده، در جایگاه دوم قرار گرفتند. گروه‌های سنگ تزئینی و مصالح ساختمانی هر کدام با 613 شغل جایگاه‌های بعدی را به دست آوردند.

به منظور احیا و فعال‌سازی معادن مذکور بیش از 2 هزار و 625 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شد. بیشترین سهم در سرمایه‌گذاری هم به ترتیب به معادن فلزی، غیر فلزی، مصالح ساختمانی و سنگ‌ تزئینی رسید. ایمیدرو در سال 1400 نیز احیا و فعال سازی 200 معدن در 31 استان کشور را در برنامه دارد.

آریاک سفر

برخی دستارودها و برنامه‌های ایمیدرو

هفت مجموعه آلومینای ایران، فولاد مبارکه، ملی صنایع مس، گل گهر، صبا فولاد، میدکو و فولاد سنگان، از زیر مجموعه‌های ایمیدرو، در همایش 100 شرکت برتر سال گذشته لوح تقدیر و تندیس شرکت برگزیده را دریافت کردند. در این میان شرکت آلومینای ایران موفق به کسب رتبه برتر در رشد سریع، فولاد مبارکه نیز موفق به کسب رتبه چهارم شاخص فروش و رتبه دوم در شاخص ارزش افزوده و رتبه یک فلزات اساسی شد.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران یا ایمیدرو به منظور رفع نیاز کشور به محصولات و فرآورده‌های معدنی با تاکید بر بهینه سازی نظام اقتصادی کشور در بخش معادن و صنایع وابسته و همچنین اعمال نظارت بر استفاده از ذخایر معدنی و بهره برداری صحیح و موثر از آن‌ها شکل گرفت. تبدیل شدن به رهبر زنجیره ارزش در حوزه‌های فلزات آهنی، مس، سرب و روی غرب آسیا و آسیای مرکزی و همچنین پیشتاز زنجیره تامین بودن در حوزه فلزات غیر آهنی مانند آلومینیوم و منیزیم تا سال 1414 برخی از اهداف ایمیدرو اعلام شد.

مرتبط با : ایمیدرو
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز