4000 خودروی لوکس تا ساعاتی دیگر به قعر اقیانوس می‌روند؟

یک کشتی باری که از آلمان راهی آمریکا بود، روز چهارشنبه در اقیانوس اطلس دچار آتش‌سوزی شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این کشتی که حامل حدود 4 هزار دستگاه خودروی لوکس بود، پس از اینکه دچارحریق شد، به صورت کامل تخلیه شده و در حال حاضر به صورت سرگردان در اقیانوس رها شده است. 22 خدمه کشتی بدون اینکه آسیب ببینند با همکاری نیروی دریایی و نیروی هوایی پرتغال از کشتی خارج شده‌اند و در یک هتل محل اسکان داده شده‌اند.

این کشتی که «فلیسیتی آیس» نام دارد، حدود 200 متر طول دارد و تقریبا سه برابر یک زمین فوتبال است. فلیسیتی آیس، حامل جدیدترین مدل‌های لامبورگینی، پورشه، آئودی و فولکس واگن بود. خدمه کشتی با هلیکوپتر از آن خارج شده‌اند. بنابه اعلام نیروی دریایی پرتغال، آتش‌سوزی در کشتی تا ساعاتی پیش همچنان ادامه داشته است.

شرکت فولکس واگن در بیانیه‌ای که در اختیار آسوشیتدپرس قرار داده، اطلاعات اندکی درباره محموله کشتی منتشر کرده است اما از ارایه جزئیات بیشتر خودداری کرده است. در بیانیه تاکید شده که اولویت این شرکت نجات 22 خدمه کشتی است. فولکس واگن اعلام کرده که با مشتری این خودروها در ارتباط است و هنوز برای ارایه توضیحات بیشتر خیلی زود است.

آریاک سفر

نیروی دریایی پرتغال نیز اعلام کرده بعید است به دلیل ابعاد کشتی بتوان آن را توسط یک یدک‌کش به ساحل آورد. در این شرایط به نظر می‌رسد که باید منتظر غرق شدن این کشتی غول‌پیکر و 4 هزار خودروی لوکس موجود در آن بود.

این حادثه در نزدیکی جزایر آزور در اقیانوس اطلس رخ داده است. هنوز گزارشی از بروز آلودگی‌های زیست‌محیطی ناشی از این حادثه منتشر نشده است. آتش‌سوزی از یکی از عرشه‌های باری این کشتی آغاز شده و به سایر بخش‌های سرایت پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

در حالیکه بازار خودرو به شدت تحت تاثیر مشکلات ناشی از کمبود نیروی انسانی و همچنین کمبود تراشه‌های نیمه‌رسانا است، بروز این حادثه در اقیانوس اطلس شوک جدیدی به فعالان بازار خودرو وارد کرده است.

این خبر پس از انتشار اطلاعات تکمیلی به روز می‌شود…

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز