جشنواره تابستانه شاتل ؛ ارائه اینترنت با تخفیف به مشترکان جدید

لست سکند

شاتل در جشنواره تابستانه خود به مشتریان جدیدش اینترنت با تخفیف عرضه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در طرح و جشنواره تابستانه شاتل مشترکان جدید می‌توانند با خرید یک بسته اینترنت صدبرابر گیگی که خریداری کرده‌اند، هدیه دریافت کنند.

مشترکان جدید شاتل می‌توانند با پرداخت 150 هزارتومان ماهانه 50 گیگابایت ترافیک پایه و 5 هزار گیگ هدیه برای ماه‌های دیگر برخوردار شوند.

مدت زمان این طرح از سمت شاتل از 22 تیرماه تا 22 مردادماه اعلام شده که مشترکان جدید در سراسر کشور می‌توانند از آن استفاده کنند.

راز آسمان پایتخت

قیمت اینترنت برای مشترکان جدید در جشنواره تابستانه شاتل

مشترکان جدید می‌توانند با پرداخت 450 هزارتومان از سه ماه اینترنت پر سرعت تا 16 مگابایت بر ثانیه، 50 گیگابایت ترافیک ماهانه، 5 هزارگیگابایت ترافیک هدیه ماهانه همچنین نصب و راه‌اندازی رایگان بهره‌مند شوند.

متقاضیان اینترنت شاتل می‌توانند به سایت این شرکت مراجعه و با اطلاع از تمامی شرایط نسبت به ثبت‌نام برای اینترنت اقدام کنند.

دلایل انتخاب شاتل

به گفته شاتل این سرویس دارای بزرگ‌ترین و قابل اتکاترین زیرساخت‌ها و بسترها برای خدمات اینترنتی در بخش خصوصی کشور است که از پیشرفته‌ترین تجهیزات و فناوری‌های موجود در جهان استفاده شده و سرویسی بسیار فرارتر از قرارداد ارائه می‌دهد همچنین پیشگام در ارائه و خدمات جدید است.

پشتیبانی و خدمات اینترنت اپراتور خصوصی چگونه است؟

طبق اعلام شاتل این اپراتور سرویس خدمات فروش و پشتیبانی را به صورت 24 ساعته در اختیار مشترکان قرار می‌دهد، در سراسر کشور خدماتی را از طریق نمایندگی‌ها ارائه می‌کند همچنین مشترکان این اپراتور می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن، ایمیل، چت و … با این اپراتور ارتباط برقرار کنند.

افتخارات شاتل

از دستاوردهای شاتل می‌توان به اپراتور برتر سرویس‌های فناوری اطلاعات به انتخاب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تندیس زرین برند محبوب خدمات اینترنت پرسرعت در 5 سال متوالی، نشان سرآمدی جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در دو سال متوالی در سال‌های 95 و 96، تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و … اشاره کرد.

مرتبط با : شاتل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز