قسمت آخر جوکرتایم چه روزی پخش می شود؟

لست سکند

قسمت آخر جوکرتایم با تاخیر پخش می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فرهنگ و رسانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مستند جوکرتایم که دوشنبه هر هفته در پلتفرم فیلیمو قابل مشاهده بود این هفته چهارشنبه پخش می‌شود.

سریال جوکر در آذرماه 1400 آغاز به پخش شد که از نمونه‌های موفق رئالیتی‌شوهای خارجی الگوبرداری کرده بودند و این مجموعه هفت فصل داشت. پس از اتمام فصل هفتم که آخرین رئالیتی شوی جوکر بود پخش این برنامه به اتمام نرسید و پس از قسمت آخر فصل هفتم  مستند جوکر از پلتفرم فیلیمو پخش شد. در این مستند بینندگان شاهد پشت صحنه رئالیتی جوکر بودند که شامل گفتگو با شرکت کنندگان و روایت‌هایی از ساخت این برنامه می‌شد.

مستند جوکر تایم در کل سه قسمت دارد که دو قسمت آن در هفته‌های پیش از فیلیمو پخش شده و یک قسمت آن چهارشنبه 5 مردادماه پخش خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

روابط عمومی جوکر علت این تاخیر را اصلاحات نکات فنی برای ارتقای کیفیت آخرین قسمت جوکرتایم اعلام کرده و از مخاطبان این مجموعه عذرخواهی و پوزش طلبیده است.

موفقیت چشمگیر تیم جوکر

کارگردانی جوکر را احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی برعهده داشتند و مجری این برنامه سیامک انصاری بود که اولین قسمت این مجموعه  شنبه 6 آذر 1400 از پلتفرم فیلیمو پخش شد و بسیاری از بینندگان از این مجموعه استقبال کردند.

فصل اول این مجموعه با حضور سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه‌خواه، غلامرضا نیکخواه، همون حاجی عبداللهی، امیرکاظمی، سهیل مستجابیان و امین حیایی برگزار شد که مهمان ویژه این فصل ایرج ملکی بود.

در فصل دوم این مجموعه نمایش خانگی هومن برق‌نورد، شهرام قائدی، عباس جمشیدی‌فر، ایمان صفا، آرش نوذری، سپند امیرسلیمانی، وحیدآقاپور و بهنام تشکر حضور داشتند که مجیدشاپوری مهمان ویژه این فصل بود.

فصل سوم که منوچهر آذری به عنوان مهمان ویژه در آن حضور داشت هنرمندانی همچون حمید لولایی، امیرغفارمنش، میرطاهر مظلومی، سروش جمشیدی، بابک نهرین، علیرضا استادی و رضا شفیعی جم به رقابت پرداختند.

در فصل چهارم جوکر پوریا پورسرخ، یوسف صیادی، مهران رجبی، شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، بهزاد محمدی، سیدعلی صالحی و یوسف تیموری حضور داشتند که مهمان ویژه فصل چهارم اصغرسمسارزاده بود.

مهران غفوریان، امیرحسین صدیق، محمدرضا علیمردانی، سیروس میمنت، علی اوجی، مجید واشقانی، علیرضا مسعودی و حامد آهنگی مهمانان فصل پنجم جوکر بودند که در این برنامه عباس محبوب نیز به عنوان مهمان ویژه حضور داشت.

فصل ششم به عنوان فینال اول و فصل هفتم به عنوان فینال دوم برگزار شد که در این دو فصل برخی از هنرمندان فصل‌های قبل حضور داشتند که در فصل اول رضا بنفشه‌خواه و محمد شیری و در فصل دوم پیمان قاسم‌خانی، اکبر عبدی و احسان علیخانی به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند.

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیمو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز