۸ تفریح هیجان انگیز دریاچه چیتگر

ساکنان پایتخت می‌توانند برای فرار از سروصدا و شلوغی به جای سفر به شمال کشور، در مدت زمان و مسافتی کمتر به دریاچه چیتگر بروند. این دریاچه یک مقصد مناسب برای دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و پیک‌نیک است. با رفتن به این دریاچه، افراد می‌توانند علاوه بر لذت بردن از آرامش و طبیعت زیبای این منطقه از تفریحات مختلف دریاچه استفاده کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی 8 تفریح در دریاچه چیتگر می‌پردازد:

1- اسکای فلایر بام‌لند

اسکای فلایر یک تاب زنجیره‌ای بزرگ و هیجان‌انگیز است که شما را به ارتفاع 25 متری می‌برد تا از منظره‌ی جذاب دریاچه لذت ببرید. این تجربه فوق‌العاده می‌تواند یکی از خاطره انگیزترین تفریحات دریاچه باشد.

اسکای فلایر-کاماپرس

2- بخش تفریحی وی آر لند

وی‌آرلند یکی از تفریحات دریاچه چیتگر است که برای تمامی سنین جذابیت دارد. در این مجموعه کاربران با استفاده از عینک ۵ بعدی وارد دنیای مجازی می‌شوند. در این دنیا افراد می‌توانند بازی‌های ترسناک و هیجان‌انگیز مانند موج‌سواری و کایات سواری را به صورت چند بعدی تجربه کنند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

وی آر لند-کاماپرس

3- ماهیگیری در دریاچه

یکی از جذاب‌ترین سرگرمی‌هایی که در این دریاچه برای گردشگران در نظر گرفته شده امکان ماهیگیری است. در کنار مرکز خرید باملند یک کلوپ ماهیگیری قرار دارد که می‌توانید از آنجا  وسایل لازم برای ماهیگیری را کرایه کنید.

ماهیگیری دریاچه چیتگر-کاماپرس

4- شهربازی دریاچه چیتگر

این شهربازي به دليل قرار داشتن در نزديكي دریاچه چیتگر و داشتن مناظر طبيعی زيبا و فضای سبز بسيار دلنشین است. در شهربازی چیتگر می‌توانید از تفریحات مختلفی مانند چرخ‌وفلک، اسکیت یو، پرش در آسمان و اسکای فلایر لذت ببرید.

شهربازی دریاچه چیتگر-کاماپرس

5- تفریح در ساحل سنگی

این بخش یکی از زیباترین و بهترین بخش‌های دریاچه چیتگر است و تعداد زیادی از بازدیدکنندگان از آن استفاده می‌کنند. در این قسمت شما می‌توانید مرغابی‌ها و اردک‌های شناگر را در نزدیکی خود مشاهده کرده و لذت ببرید.

ساحل سنگی دریاچه چیتگر-کاماپرس

 

6- تشک سقوط آزاد

تشک سقوط آزاد دریاچه چیتگر یک فعالیت هیجان‌انگیز است. این ورزش که برای پرش عموم و تخلیه‌ انرژی افراد راه اندازی شده برای جوان‌ها جذابیت بسیاری دارد و یک روز خاطره‌انگیز را برایشان رقم خواهد زد.

تشک سقوط آزاد-کاماپرس

7- سرسره‌های سقوط آزاد

سرسره‌های سقوط آزاد یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین فعالیت‌های تفریحی در دریاچه چیتگر هستند. با این سرسره‌ها افراد می‌توانند تجربه یک سقوط از ارتفاع را تجربه کنند و لذت ببرند.

سرسره سقوط آزاد-دریاچه چیتگر

8- قایق‌سواری در دریاچه

قایق سواری در دریاچه چیتگر یک فعالیت محبوب در تابستان است. با قایق‌سواری در دریاچه چيتگر شما مي‌توانيد از مناظر زيباي پيرامون، هواي خنک و طبيعت زيبا لذت ببرید. قایق سواری در دریاچه چیتگر یک فعالیت خوشایند برای تمام افراد است. اگر به دنبال یک تجربه آرامش‌بخش در طبیعت هستید قایق‌سواری در این دریاچه می‌توان برای شما مناسب باشد.

قایق سواری دریاچه چیتگر-کاماپرس

انتهای پیام

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “۸ تفریح هیجان انگیز دریاچه چیتگر

  1. امیرعلی ستوده گفته:

    واقعا قایق سواری رو من دوس دارم و هر بار که برم چیتگر حتما سوار میشم آرامش خوبی داره اما اسکای فلایر بام‌لند رو پیشنهاد نمیکنم واقعا ترسناک و امینیت پایینی داره به نظرمن

  2. حسین احمدی گفته:

    خیلی دوست دارم با خانواده به دریاچه چیتگر برای پیک نیک آخر هفته برم. دوستانم که رفتند خیلی بهشون خوش گذشته .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز