۵ چیز که در سفر با ماشین باید همراه داشته باشید

در سفر با خودرو ۵ کالا که مسافران باید به همراه داشته باشند که شامل مدارک شخصی، پوشاک مناسب، لوازم برقی، لوازم بهداشتی و خوراکی است.
به گزارش کاماپرس، با توجه به اینکه تعطیلات نوروزی آغاز شده بسیاری از مردم برای سفر به شهرهای داخلی و حتی کشورهای خارجی برنامه ریزی می‌کنند. اما هرکدام از این سفرها نیازمند مقدمات و آمادگی پیش از سفر است.

ارزان ترین چادر مسافرتی برای تعطیلات عید کاماپرس

بیشتر بخوانید:

۱- همراه داشتن مدارک شخصی

مسافران باید دقت کنند که قبل از هر چیز باید مدارک شخصی خود را از جمله شناسنامه، کارت ملی، دفترچه بیمه درمانی کنار بگذارند تا در مقصد برای هتل، اجاره خودرو و… با چالش روبرو نشوند. البته برخی مواقع افراد برای اینکه بتوانند از تخفیف ها و اقامتگاه های سازمانی استفاده کنند بهتر است کارت کارمندی، کارت دانشجویی، کارت بازنشستگی و حتی کپی از این مدارک را به همراه داشته باشند.
یکی دیگر از الزامات سفر با خودرو به همراه داشتن کارت بانکی است. به طور قطع حساب بانکی فرد باید به اندازه مسافرت پس انداز داشته باشد تا سفر لذت بخشی را برای همه مسافران به وجود بیاورد.

۲-همراه داشتن وسایل آب و هوای شهر مقصد

در تعطیلات نوروزی بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند مناطقی از کشور را تجربه کنند که متفاوت از محل سکونت آنها باشد. بنابراین مسافران باید علاوه بر اینکه چادر مسافرتی و زیرانداز برمی‌دارند لباس مناسب شهر مقصد هم بردارند تا تغییرات آب و هوایی آنها را سورپرایز نکند. به طور کلی مسافران باید لباس زیر، جوراب، دمپایی، کفش، کلاه، دستکش، وسایل شنا و…در مسافرت با خودرو به همراه خود داشته باشند.

راز آسمان پایتخت

۳- برداشتن لوازم برقی مورد نیاز

یکی دیگر از مواردی که مسافران باید با خود به همراه داشته باشند شارژ موبایل، لپ تاپ، چراغ قوه، اتو کوچک، سه راهی با سیم بلند است.

۴-لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز سفر

لوازم آرایشی و بهداشتی از دیگر لوازم خیلی واجب در مسافرت‌های خودرویی است. این وسایل شامل عطر، مام ، اسپری، کرم مرطوب کننده، کرم ضد آفتاب، ناخن گیر، سوهان ناخن، موچین، نوار بهداشتی و… است.

۵- برداشتن خوراکی برای بین راه

همیشه در سفرهای زمینی به ویژه برای خانواده‌ها خوراک جزو کالاهای اساسی محسوب می‌شود، زیرا ممکن است در مسیر با ترافیک مواجه شوید و اگر خانواده، بچه یا افراد کهنسال همراه داشته باشند به خوراک نیاز پیدا می‌کنند. در واقع همیشه باید این احتمال را داد که در مسیر فاصله بین غذاخوری، سوپرمارکت ها و… زیاد است و در این بین اگر فرزند شما احساس گرسنگی داشته باشد اذیت می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز