۳ نشانه برای ارزان شدن مرغ

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت مرغ امروز به قیمت 24 هزار و 500 تومان رسید، این در حالی است که قیمت مرغ در دو هفته گذشته در کانال 26 هزار تومان بود؛ کارشناسان بازار معتقدند این روند کاهشی قیمت مرغ ادامه دار خواهد بود.

به گزارش کاماپرس، مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی می گوید: قیمت گوشت مرغ با کاهش روبرو بوده و این روند ادامه دار خواهد بود، وی از سه علت به عنوان علت های ارزانی مرغ نام برد:

1. بهتر شدن تولید و جوجه ریزی

با توجه به اینکه وضعیت تولید بهتر شده ضمن اینکه تهیه و تأمین نهاده‌ها برای تولیدکنندگان و مرغداران نیز بهتر از قبل شده، همین باعث انگیزه تولید کنندگان برای جوجه ریزی شده است.

2. تقاضا کم برای گوشت مرغ

راز آسمان پایتخت

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی گفت: نکته دیگر این است که وضعیت مصرف مردم هم کمی تغییر کرده و تقاضا برای خرید گوشت مرغ بسیار پایین آمده است.

3. تعطیلی تالارهای پذیرایی و کم شدن مصرف رستوران ها

یوسف خانی افزود: با تعطیل شدن تالارهای پذیرایی و مصرف یک چهارمی رستوران‌ها در خرید گوشت مرغ، این هم علت دیگر است برای زیاد شدن گوشت در سطح عرضه.

وی در خصوص قیمت‌ها هم گفت: نرخ هر کیلو گوشت مرغ در مراکز عرضه ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان و در عمده فروشی‌ها ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان تعیین شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی افزود: مرغ گرم و منجمد با نرخ مصوب برای هر کیلو گوشت مرغ منجمد ۱۵ هزار تومان و مرغ گرم ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار شهرداری و برخی از مرکز عرضه خاص اتحادیه به فروش می‌رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم بازارها، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز