۲۵ بلیط هواپیمای ارزان بخاطر خطای وب‌سایت!

تور لحظه آخری-کاماپرس

مردی فرصت طلب، به دنبال خطای یک وب سایت هواپیمایی موفق شد با تنها ۱۷ هزار دلار، ۲۵ بلیط به ارزش ۲۵۰ هزار دلار خریداری کند. وب سایت ژاپنی All Nippon Airways بخاطر اشتباه در تبدیل ارز این خطای خوشایند را رقم زد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هرمان ییپ ۳۲ ساله، پس از مشاهده قیمت غیرطبیعی پروازهای این سایت، فرصت را غنیمت شمرد و تا جایی می‌توانست بلیط خرید. او اعتراف کرد به لطف این خطای تبدیل، برخی از بلیط‌های بیزینس کلاس او تنها ۳۰۰ دلار هزینه داشته‌اند. سفر رفت و برگشت او از جاکارتا تا آروبا و از توکیو تا نیویورک تنها ۸۹۰ دلار خرج برداشته است.

نماینده این شرکت در واکنش به مطبوعات گفت:«به دنبال خطای تبدیل ارز، این بلیط‌ها به اشتباه در وب سایت ویتنامی شرکت قرار داده شده‌اند.» او همچنین افزود درباره معتبر بودن یا نبودن این خرید گران‌قیمت، تا پایان ماه آوریل تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، این مرد خوش‌شانس که خود یک وب سایت مسافرتی هنگ کنگی را اداره می‌کند معتقد است از آنجا که این قیمت‌ها حدود ۱۲ ساعت روی سایت باقی مانده، احتمال معتبر بودن بلیط‌هایش زیاد است.

راز آسمان پایتخت

او بدون پرس و جو برای خانواده و دوستانش هم بلیط خرید تا نهایت استفاده را از این خطای خوشایند کرده باشد. تغییر مبدأ و مقصد پرواز در این سایت کاملا رایگان است. این امکان باعث شد ییپ بعد از خرید، سر فرصت و حوصله کشورهای مورد علاقه اش را انتخاب کند.

پیش از این نیز یک وب سایت هواپیمایی دیگر به نام Cathay Pacific Airways به سرنوشت مشابهی دچار شد و بلیط‌هایی به ارزش هزاران دلار را به قیمت صدها دلار فروخت.

ییپ اظهار داشت در مواجهه با این گونه فرصت‌های کمیاب، واکنش سریع و منعطف بودن مهم‌ترین چیز است. وی همچنین توصیه کرد:«هر چیزی که یک دهم قیمت اصلی به‌نظر می‌رسد را بدون فکر خریداری کنید!» به نظر او، نباید در انتخاب مقاصد وسواسی بود، چرا که بعدا می‌توان به طور رایگان گزینه‌های پرواز را تغییر داد یا حتی آن‌ها را لغو کرد. چرا که در این شرایط شرکت‌های هواپیمایی همیشه ترجیح می‌دهند شما پروازتان را لغو کنید و تمام شرایط را برای این کار مهیا می‌کنند.

نویسنده: زهرا لطفی نژاد

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز