۱۴ نکته خواندنی درباره گراد

پوشاک گراد
لست سکند

آنچه بشر می‌پوشد از دیرباز تاکنون برای او دغدغه بوده است. پوشاک در کنار خوراک و مکان زندگی، یکی از نیازهای اصلی و اساسی زندگی انسان است. «گراد» یکی از شرکت‌هایی است که به رفع این نیاز اولیه بشری می‌پردازد.

در ادامه کاماپرس با ذکر ۱۴ نکته به معرفی بهتر برند گراد برای علاقمندان و فعالان صنعت پوشاک می‌پردازد.

۱. شرکت «گرادآفرین» در سال ۱۳۷۰با هدف تولید انواع پوشاک مردانه توسط محسن اصفهانیان تاسیس شد؛ او در سال ۷۶ به همراه محمودی- عضو هیات مدیره گراد- راهی کشورهایی چون آمریکا و آلمان شد تا با آموختن طراحی و تکنولوژی‌های به روز دنیا، صنعت پوشاک کشور را بومی‌سازی کند.

۲. نام «گراد» به جامه‌ای اشاره دارد که ایرانیان باستان به تن می‌کردند؛ به همین خاطر اصفهانیان نام شرکتش را «گرادآفرین» گذاشت. محصولات این برند هم بر همین اساس اینگونه نام‌گذاری شده‌اند؛ ایساتیس، سورن و کلاردر.

۳. در اسفند ۱۳۸۳ کارخانه گرادآفرین با وسعت ۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع و با ظرفیت تولید سالانه ۱۲ هزار کت و شلوار در شهرک نصیرآباد آغاز به کار کرد.

راز آسمان پایتخت

۴. پرسنل و تکنیسین‌های گراد آموزش‌های معتبری را در انستیتوهای معروف جهان همچون موسسه مولر آلمان گذرانده‌اند.

۵. گراد حدود ۶۰۰ نفر کارگر و تکنیسین به طور مستقیم و برای دو هزار و ۵۰۰ نفر به شکل غیرمستقیم کارآفرینی کرده است.

۶. تولیدات گراد در 9 گروه سایزی بنا به استانداردهای موسسه مولر، برای افراد ۱۸ تا ۵۰ ساله طراحی می‌شوند. با استفاده از این سیستم امکان تولید کت و شلوار آماده برای ۹۵ درصد افراد جامعه، با برش استاندارد فراهم کرده است.

۷. با گسترش فعالیت‌های این شرکت، مدیران گرادآفرین در سال ۹۱ فعالیت‌های شبکه فروشگاهی خود را- اعم از تامین و فروش- به گروه «راهبرد آتی دانا» واگذار کردند؛ این اقدامات در راستای چابک‌سازی سازمان و با انجام فرآیند مهندسی مجدد سیستم صورت پذیرفت.

۸. امروز برند گراد زیر نظر گروه راهبرد آتی دانا با ۲۰ نقطه فروشگاهی در تهران و شهرستان‌ها، انواع پوشاک آقایان و بانوان از جمله کت و شلوار، پیراهن، کیف، کفش و … را عرضه می‌کند.

۹. البته امکان خرید آنلاین نیز برای مشتریان این برند، از دو راه مراجعه به وب‌سایت و نیز اپلیکیش گراد فراهم است.

۱۰. گروه راهبرد آتی دانا با هدف تسهیل فرایند انتخاب و خرید برای مشتریان، به ویژه مشتریان سازمانی، در کنار روش‌های مرسوم فروش، روش‌های دیگری شامل شبکه فروشگاهی، بن‌های مبلغ‌دار، سفارشی دوزی، کارت هدیه و اشتراک فراهم کرده است.

۱۱. شعار این مجموعه ارتقای کیفیت زندگی از طریق تامین آراستگی جامعه است. از مهم‌ترین محصولات این مجموعه نیز می‌توان کت شلوار و پالتو و کفش برای آقایان و کت و دامن و روسری را برای خانم‌ها عنوان کرد.

۱۲. این برند دارنده لوح تقدیر نوآوران برتر از همایش نوآوری و عدالت است؛ از دیگر افتخارات این مجموعه می‌توان به تندیس‌ جشنواره ملی تولیدکنندگان جوان و لوح برند منتخب نشان‌های تجاری برتر ایران اشاره کرد.

۱۳. گراد در بهمن ۱۳۹۴در اقدامی کم‌سابقه از تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان حمایت کرد. در مصاف این تیم مقابل استقلال و پرسپولیس تهران، پشت پیراهن ذوب‌آهن آرم و نام برند گراد درج شد.

۱۴. در بهمن‌ماه ۹۹ شعب جدید این مجموعه مختص لاین شخصی‌دوزی با متد صنعتی و با نام تجاری «گراد پرو» افتتاح شد؛ گراد قصد دارد تعداد این شعب را تا پایان سال به ۱۰ فروشگاه برساند.

مرتبط با : گراد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “۱۴ نکته خواندنی درباره گراد

  1. شاهین بایا گفته:

    کاراشون خیلی خوبه کت و شلواراشون برای هر تیپ و استایلی هست .
    کوتاه .بلند .ورزشکار هر تیپی باشی مخصوص خودتو میارن حتما یکبار تجربه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز