۱۴ مدل کفش پاشنه بلند مجلسی و صندل زنانه که باید در کمد هر خانم باشد

کفش و صندل زنانه
تور لحظه آخری-کاماپرس

کفش‌، عنصر کلیدی استایل خانم‌ها است که می‌تواند ظاهری شیک و کامل به آن‌ها ببخشد. انتخاب کفش‌ مناسب، به سبک زندگی و موقعیت‌های مختلفی که در آن‌ها حضور پیدا می‌کنند، بستگی دارد. به عنوان نمونه کفش پاشنه بلند آن‌ها را قد بلندتر و کشیده‌تر نشان داده و باعث افزایش اعتماد به‌نفس‌‌شان می‌شود. همچنین صندل زنانه در تابستان برای استفاده روزمره بسیار مناسب است. از صندل معمولا به علت سبک و راحت بودن آن برای پیاده‌روی و گشت و گذار استفاده می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ۱۴ مدل کفش پاشنه بلند مجلسی و خرید صندل زنانه که باید در کمد هر خانم باشد می‌پردازد.

آشنایی با پر کاربردترین کفش پاشنه بلند مجلسی

پاشنه بلاک: این مدل پاشنه، وزن بدن را به طور مساوی روی کفش می‌اندازد و باعث کاهش فشار بر جلوی پا شده و ایستادن با آن راحت می‌شود.

پاشنه کوبایی: مدل آن از کفش‌های مردانه گرفته شده به همین خاطر پاشنه‌های آن کوتاه تا متوسط است. معمولا برای بوت‌های ساق تا مچ از این مدل پاشنه استفاده می‌کنند. راه رفتن با کفش پاشنه کوبایی به علت پخش وزن روی کل کفش بسیار راحت است.

پاشنه بچه گربه‌ای: معمولا پاشنه‌ی نازک و ارتفاع آن کمتر از 5 سانت است اما با پوشیدن این کفش یک استایل کلاسیک، شیک و جذاب خواهید داشت.

راز آسمان پایتخت

پاشنه مخروطی: کفش پاشنه بلند مخروطی دارای نوک باریک و ظریف یا ضخیم و محکم است. این مدل از پاشنه‌ها را در ارتفاع‌های متفاوتی می‌توان یافت.

پاشنه مربعی: این کفش پاشنه‌ی پهنی شبیه به مکعب دارد؛ به همین دلیل وزن شما بر کل قسمت‌های کفش پخش شده و به راحتی می‌توانید با آن راه بروید بدون آنکه به پاهایتان فشار بیاید.

پاشنه قرقره‌ای: پاشنه این مدل کفش مانند کفش پاشنه فرانسوی در انتها پهن می‌شود اما ارتفاع آن بلندتر است. شکل پاشنه‌ی این کفش مجلسی شبیه به قرقره‌ی چرخ خیاطی است و به همین دلیل به پاشنه قرقره‌ای معروف است.

کفش استیلتو: پاشنه‌ی نازک و بلندی بین 7 تا 10 سانت دارد. برای راه رفتن خیلی راحت نیست و تنها افرادی که عادت به پاشنه دارند می‌توانند تعادل خود را حفظ کنند.

کفش و صندل زنانه

آشنایی با پر کاربردترین صندل زنانه

تخت: صندل‌هایی که معمولا پاشنه نداشته و جلو باز هستند. برای هر موقعیتی به‌ویژه برای آن‌ها که در طول روز فعالیت بیشتری دارند، مناسب است. خانم‌هایی که نمی‌توانند در مهمانی از کفش‌ پاشنه بلند مجلسی استفاده کنند؛ می‌توانند از صندل مجلسی تخت استفاده کنند.

میول: این نوع صندل‌ زنانه معمولاً از پشت باز و از جلو بسته است. در انواع مختلفی از پاشنه‌ها و با تزئینات اضافی و انواع رویه‌ وجود دارد. برای تیپ‌های رسمی و غیر رسمی نیز بسته به رنگ و جنس و مدل مناسب خواهد بود.

طبی: بیشتر خانم‌ها به دلیل راحتی زیادی که دارد، از صندل طبی برای پیاده‌روی استفاده می‌کنند. این نوع صندل‌ با داشتن کف طبی بر اساس حالت طبیعی پا در طولانی‌مدت هم هیچ مشکلی برای خانم‌ها ایجاد نمی‌کند. صندل طبی زنانه هم به‌ صورت جلو‌بسته یا جلوباز و در رنگ‌ها و جنس‌های مختلف مانند چرم یا پلاستیک وجود دارد.

اسپرت: این نوع صندل زیاد تخت نیست و نسبت به سطح زمین ارتفاع کمی دارد. به همین دلیل خانم‌ها به‌راحتی می‌توانند با آن‌ها پیاده‌روی و ورزش کنند. در انواع مختلفی مانند بنددار و بدون بند وجود دارد. برای راحتی هنگام راه‌رفتن و جلوگیری از تکان خوردن پا، قسمت‌های جلویی این صندل با استفاده از بند پوشیده شده است.

 لژدار: این نوع صندل علاوه بر اینکه قد را بلندتر نشان می‌دهد، راه‌رفتن در ساعات طولانی را نیز آسان می‌کند چراکه بخش زیره آن دارای لژ و کفی است.

صندل زنانه مجلسی: صندل زنانه مجلسی در انواع جنس‌ها به‌ویژه چرم برای داشتن استایل رسمی، پلاستیکی و … همچنین با پاشنه‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود.

لا انگشتی: به دلیل راحت، سبک‌ و آزاد بودن برای مسافرت، استخر و کنار ساحل انتخاب مناسبی است. این نوع صندل‌ در انواع پاشنه‌های کوتاه و لژ دار همچنین در رنگ‌ها و جنس‌های مختلف مانند چرمی، پارچه‌ای، پلاستیکی، چوبی یا کنفی در بازار وجود دارد. این صندل به دلیل داشتن بخش جداکننده انگشتان پا برای پیاده‌روی‌ طولانی مناسب نیست چراکه باعث درد پا و کمر می‌شود.

کفش و صندل زنانه

خرید کفش پاشنه بلند مجلسی و خرید صندل زنانه از فروشگاه اینترنتی تگموند

تگموند به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی مد وپوشاک ایران، از سال ۱۳۹۵ ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، آن‌ها را با قیمتی مناسب و از برترین برندهای ایرانی و بین‌المللی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. تگموند پاسخگوی نیاز تمامی افراد با سلایق مختلف و در هر سن و با هر موقعیتی خواهد بود. برای خرید از این فروشگاه به نشانی اینترنتی https://tagmond.com  مراجعه کرده یا برای ارتباط با کارشناسان مجموعه با شماره تلفن  02191005909 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : تگ موند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز