۱۰ پدر و پسر معروف در دنیا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خوانندگان، بازیگران و سیاستمداران بیشترین تاثیر را روی مردم، به خصوص نسل جوان، دارند. بسیاری از این افراد به واسطه اعتبار، شهرت و موفقیت خود علاوه بر مردم، باعث تغییر زندگی اعضای خانواده خود شده‌اند. در این مطلب به معرفی ۱۰ پدر و پسر معروف دنیا می‌پردازیم که معنای واقعی حفظ میراث خانوادگی را به تصویر می‌کشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

۱. چارلز سوم و شاهزادگان ویلیام و هری

خانواده سلطنتی انگلستان از مشهورترین افراد دنیا به شمار می‌آیند. پرنس چارلز که پس از مرگ ملکه الیزابت بر تخت پادشاهی نشست، هم اکنون «چارلز سوم» نامیده می‌شود. دو پسر او، یعنی ویلیام و هری علاوه بر فعالیت به عنوان خلبان نجات، در سازمان‌های خیریه مختلف مشغول هستند. این دو همچنین خانواده‌های خود را تشکیل داده‌اند و دو تن از مهم‌ترین افراد خانواده سلطنتی هستند. با این وجود هری و همسرش در سال ۲۰۲۰ جدایی خود از خانواده سلطنتی را اعلام کردند.

۲. تام و کالین هنکس

اعتبار «تام هنکس» در سینمای هالیوود برای پسرش «کالین هنکس» خالی از لطف نبوده است. کالین کار خود را از سال ۱۹۹۶ آغاز کرد و مانند پدرش با فیلم و سریال‌های کمدی مانند House Bunny (۲۰۰۸)، Life in Pieces (۲۰۱۵) و Orange County (۲۰۰۲) به شهرت رسید.

راز آسمان پایتخت

۳. استلان، الکساندر، بیل و گوستاو اسکاشگورد

اعضای این خانواده هنرمند، یکی از شناخته شده‌ترین چهره‌های سوئد در سراسر دنیا هستند. پدر خانواده، استلان اسکاشگورد، یکی از بازیگران پیشکسوت و شناخته شده در سوئد است. سه فرزند پسر او الکساندر، بیل و گوستاف نام دارند. الکساندر با بازی در سریال محبوب «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) شناخته شد. بیل با بازی در فیلم ترسناک «آن» (It) به شهرت جهانی دست یافت. در آخر گوستاو با ایفای نقش در سریال «دنیای غرب» (Westworld) و «وایکینگ‌ها» (Vikings) مورد توجه قرار گرفت.

۴. دیوید و بروکلین بکهام

دیوید بکهام ستاره شناخته شده دنیای فوتبال تاثیر زیادی روی زندگی پسرش، بروکلین داشته است. بروکلین بکهام به واسطه شهرت پدرش، از کودکی به‌عنوان مدل و بازیگر فعالیت داشت. رابطه این دو به خصوص به دلیل فعالیت هایشان در شبکه‌های اجتماعی موردتوجه قرار گرفته است. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و انتشار آن در سایر رسانه ها بدون اجازه صورت گرفته است.

۵. آرنولد و پاتریک شوارتزنگر

با وجود بازی در فیلم‌های محبوبی مانند «نابودگر» (Terminator) و «غارتگر» (Predator) شهرت آرنولد شوارتزنگر بر کسی پوشیده نیست. پسر این هنرمند، پاتریک شوارتزنگر از سال ۲۰۰۶ و به واسطه پدرش حرفه بازیگری خود را آغاز کرد. او بیشتر برای نقش آفرینی خود در فیلم‌ کمدی Scouts Guide to the Zombie Apocalypse شناخته می‌شود.

۶. خولیو و انریکه ایگلسیاس

خولیو ایگلسیاس یک بازیکن فوتبال سابق و خواننده معروف اسپانیایی است. او در دهه ۶۰ میلادی اوج شهرت دوران کاری اش را تجربه کرد. پسر او «انریکه ایگلسیاس» از دهه ۹۰ حرفه پدر را دنبال کرد و به‌عنوان ستاره پاپ لاتین در سراسر جهان به شهرت دست یافت.

۷. ویل و جیدن اسمیت

ویل اسمیت به‌عنوان یکی از قدرتمندترین بازیگران هالیوود و برنده یکی از جنجالی‌ترین اسکارهای تاریخ شناخته می‌شود. پسر او «جیدن اسمیت» از سال ۲۰۰۲ فعالیت بازیگری را در کنار پدر و با فیلم «مردان سیاه‌پوش ۲» (Men in Black 2) تجربه کرد. او در حال حاضر بیشتر روی حرفه موسیقی‌اش تمرکز کرده و در سال 2017 آلبوم Syre را روانه بازار کرد.

۸. جری و بن استیلر

این پدر و پسر به‌عنوان ستارگان کمدی هالیوود شناخته می‌شوند. جری استیلر کمدین پیشکسوت آمریکایی، در دهه ۹۰ میلادی با سریال «ساینفلد» (Seinfeld) به محبوبیت رسید. پسر او، بن استیلر با درخشش در کمدی‌های «زولندر» (Zoolander)، «شب در موزه» (Night at the Museum) و «یه چیزی راجع به مری هست» (There’s Something About Mary) از پدرش پیشی گرفت و به یکی از به یاد ماندنی‌ترین بازیگران کمدی تاریخ تبدیل شد.

۹. باب و زیگی مارلی

باب مارلی، خواننده جامائیکایی، در زمان فعالیتش پادشاه سبک رگی (reggae) دهه ۶۰ میلادی به شمار می‌رفت. او در سن ۳۶ سالگی در اثر سرطان پوست درگذشت. پسر او، زیگی مارلی، میراث پدر را رها نکرد و در دهه ۸۰ این سبک را احیا کرد.

۱۰. جیمز و اسکات کان

جیمز کان با درخشش در یکی از حماسی‌ترین فیلم های تاریخ، یعنی «پدرخوانده» (Godfather) به شهرت رسید. پسر وی اسکات کان، با بهره‌مندی از تجربه‌های پدر، از دهه ۹۰ میلادی حرفه بازیگری خود را آغاز کرد. او بیشتر برای بازی در سریال «هاوایی فایو-زیرو» (Hawaii Five-0) و فیلم‌های «یازده یار اوشن» (Ocean’s Eleven) شناخته شده است.

نویسنده: زهرا لطفی نژاد

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز