یک شب اقامت در هتل های سنتی یزد چقدر هزینه دارد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شهر تاریخی یزد که نخستین شهر خشتی جهان و دومین شهر تاریخی در دنیا به شمار می‌رود، دارای آثار و جاذبه‌های گردشگری مختلفی است. این شهر به دلیل امکانات و جاذبه‌های تاریخی شگفت‌آور، سالانه میزبان مسافران و گردشگران داخلی و خارجی بی شماری است که این گردش را به سفری خاطره‌انگیز و متفاوت برای آن‌ها تبدیل می‌کند. شهر یزد به دلیل مهمانان زیاد دارای هتل‌ها و مهمان‌سراهای بسیاری است که در این میان هتل‌های سنتی طرفدارای بیشتری دارند.

برای دیدن بهترین ایده های هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.

کاماپرس در این گزارش، بهترین هتل‌های یزد همراه با هزینه یک شب اقامت در آن‌ها را بررسی می‌کند.

1-هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل صفائیه یزد که در یکی از خوش آب و هواترین محله‌های این شهر قرار گرفته به عنوان یکی از بهترین و پرطرفدارترین هتل‌های شهر یزد به شمار می‌رود. این هتل متشکل از دو قسمت مدرن و سنتی است که هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. این هتل دارای 3 طبقه است که همراه با 200 اتاق مجزا به مسافران خود خدمات رفاهی متنوعی ارایه می‌دهد. از جمله امکانات متنوع این هتل می‌توان به رستوران چوبی، کافی‌شاپ کلاه فرنگی با ظرفیت 70 نفر، کافی‌شاپ با فضای تابستانی و آب‌نما، فروشگاه صنایع دستی، پارکینگ رایگان، سالن همایش، سالن بدن‌سازی، کافی‌نت، مرکز خرید، فضای سبز، خشکشویی، کتابخانه، آرایشگاه، خدمات پزشکی، استخر روباز و … اشاره کرد. هزینه یک شب اقامت در هتل پارسیان صفائیه یزد 1 میلیون و 805 هزار تومان است.

آدرس این هتل: خیابان تیمسار فلاحی، جنب میدان امام حسن.

راز آسمان پایتخت

1-هتل پارسیان صفائیه یزد

2-هتل داد یزد

هتل داد که یکی از هتل‌های 4 ستاره یزد به شمار می‌رود در سال 1307 توسط حاج عبدالخالق داد در مرکز شهر یزد ساخته شد. بعدها به دلیل معماری خاص و منحصر به فرد آن توسط نوادگان این شخص در سال 1386 بازسازی شد و در غالب یک هتل 4 ستاره میزبان مسافران مختلف بود. این هتل در 4 طبقه ساخته شده و دارای 88 اتاق مختلف نظیر اتاق یک، دو و سه تخته، اتاق‌ کانکت چهار تخته، ماه عسل و رویال سوئیت است. هتل داد یزد با محیط دلنشین خود و امکانات رفاهی مختلفی نظیر رستوران سنتی با سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی، کافی شاپ در پشت بام هتل با چشم‌انداز یزد، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن ماساژ و … میزبان مسافران است. هزینه یک شب اقامت در این هتل 1 میلیون و 897 هزار تومان است.

آدرس: میدان شهید‌بهشتی، خیابان دهم فروردین.

2-هتل داد یزد

3-هتل مشیرالممالک یزد

هتل مشیرالممالک که در حاشیه بافت قدیم شهر تاریخی یزد قرار دارد به عنوان اولین هتل باغ ایران به شمار می‌رود و جزو بوتیک‌هتل‌های این شهر است. این هتل درواقع در سال 1379 توسط یک شرکت خصوصی خریداری شد و به کمک سازمان میراث فرهنگی یزد به هتل تبدیل شد. این هتل به دلیل فضای دلنشین و معماری اصیل و تاریخی که دارد به عنوان یک جاذبه توریستی این شهر نیز به شمار می‌رود. این هتل دارای اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته، کانکت و سوییت است که هر کدام از آن‌ها سقف‌های بلند گنبدی شکل و چیدمان سنتی دارند. هتل مذکور همچنین دسترسی خوبی به مکان‌های گردشگری یزد نظیر میدان امیر چخماق، باغ دولت آباد و بازار خان دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل 1 میلیون و 800 هزار تومان است.

آدرس: خیابان انقلاب، بلوار مشیر.

3-هتل مشیرالممالک یزد

4-هتل ملک التجار یزد

هتل ملک‌التجار یزد یکی دیگر از بوتیک‌هتل‌های خشتی این شهر به شمار می‌رود که دارای اقامت 300 ساله است. این هتل با نقش و نگار‌های اصیل و خاص روی دیوارها و سقف آن نمادی از معماری اصیل ایرانی است که اقامتی دلنشین و پرخاطره برای شما رقم می‌زند. این هتل دارای 2 طبقه و 23 اتاق سنتی است که قسمت‌های مختلف زمستانه، تابستانه و شاه‌نشین دارد. این هتل همچنین به مکان‌های تاریخی دیگر مثل امیر چخماق، بازار خان، حمام خان، آب انبار بزرگ، بازار زرگرها و … بسیار نزدیک است و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین هتل‌‌های یزد شناخته می‌شود. هزینه یک شب اقامت در این هتل 1 میلیون و 365 هزار تومان است.

آدرس: خیابان قیام، بازارچه پنجه علی.

4-هتل ملک التجار یزد

5-هتل لاله یزد

هتل لاله یزد که در یک خانه قدیمی متعلق به دوره قاجار قرار دارد در سال 1382 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و در حال حاضر به عنوان هتل به مسافران و گردشگران خدمات می‌دهد. علاوه بر آن، این هتل دارای 40 اتاق یک، دو و سه تخته و انواع سوئیت‌های مدرن و سنتی است. از جمله امکانات مختلف این هتل می‌توان به فروشگاه صنایع دستی، صندوق امانات، خدمات پزشکی، لاندری، ترانسفر فرودگاهی، گشت‌های توریستی داخل و خارج شهر اشاره کرد. هزینه یک شب اقامت در این هتل 990 هزار تومان است.

آدرس هتل لاله یزد: بلوار بسیج، جنب آب انبار تاریخی گلشن.

5-هتل لاله یزد

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز