یارانه 100 هزار تومانی و پاسخ به یک سوال پرتکرار

تور لحظه آخری-کاماپرس

یک مقام مسئول در وزارت کار از واریز مجزای یارانه 100 هزار تومانی در 4 ماه پایانی سال جدا از یارانه معیشتی خبر داد و اظهار کرد: واریز این دو یارانه در هم ادغام نمی شود و هر کدام جدا واریز می شود.

به گزارش کاماپرس، بر اساس مصوبه هیات دولت قرار است به افرادی که بعد از گرانی سه برابری بنزین ماهانه یارانه معیشتی – که مبلغ آن برای خانوارهای 4 نفره و بیشتر به ازای هر نفر 205 هزار تومان است – دریافت می کنند، مبلغ 100 هزار تومان در آذرماه و سه ماهه زمستان پرداخت شود. پرداخت این یارانه 100 هزار تومانی به این افراد مشروط بر نداشتن کار ثابت و تحت پوشش بیمه نبودن در سازمان تامین اجتماعی یا صندوق های بازنشستگی است.

بنا به اعلام باشگاه خبرنگاران جوان یکی از سوالات پرتکرار درباره یارانه معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی این است که این مبلغ جدا از یارانه معیشتی به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود یا با یارانه معیشتی ادغام شده است؟

حامد شمس رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتمای در پاسخ به این پرسش، اظهار کرد: یارانه‌جدید 100 هزار تومانی بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی که به ازای هریک از اعضای خانواده قرار است به حساب سرپرستان خانوار واریز شود جدا از یارانه‌معیشتی (یارانه‌بنزین) است.

راز آسمان پایتخت

این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: این بسته معیشتی در ۴ ماه به ازای هریک از اعضای خانواده، ۱۰۰ هزار تومان به حساب سرپرست خانوار قرار است واریز می‌شود.

شایان ذکر است بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر که در دهک‌های پایین جامعه قرار دارند و شغل و درآمد ثابت ندارند، مشمول دریافت این بسته هستند که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد از شناسایی آن‌ها، لیست این افراد را به سازمان برنامه و بودجه برای واریز ارسال می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “یارانه 100 هزار تومانی و پاسخ به یک سوال پرتکرار

  1. فاطمه گفته:

    تورو خدا یه کم به فکر کارگرهای ساختمانی هم باشید. چرا چون بیمه واریز میکنن یارانه تعلق نمیگیره. اخه این چه انصافیه… پس کو عدالت…….

  2. ناشناس گفته:

    هرکس بیمه پرداخت میشه وحقوق ثابت داره وضعش خوبه؟شوهربنده تو کارخانه است برا ش بیمه میریزن اما کارشون کم شده تو ماه نصفشو میرن سرکار حقوق هم نصف میگیره مستاجرهم هستیم چرا این پول به مستاجرها نمیدن طرف خونه داره ماشین داره مغازه داره درامد میلیونی داره چون بیمه نکرده هم یک میلیون تعلق گرفته هم صد تومان این عدالت کشور ماست.لاقل یا ندین یا میدین به همه کارگرها هم بدین مگه کارگر تو کرونا اسیب ندیده من بچه ام میره پیش دبستانی امید داشتم این پولارو بدن لاقل یه گوشی کارکرد بگیرم

  3. محمدحسين گفته:

    من نه وام یک میلیونی نه ۱۰۰تومنی گرفتم نه بیمه ام نه ملک دارم یه کارگرم که بخاطر کرونا بیکارم و مستاجر چکار کنم به کی بگم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز