گوشی پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو چه تفاوتی دارند ؟

لست سکند

گوگل در مراسم گوگل آی او 2022 از پرچمداران گوشی پیکسل رونمایی کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار جهانی موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در این گردهمایی گوگل دو پرچمدار نسل آینده پیکسل را که همان پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو هستند، به نمایش گذاشت که هنوز اطلاعات کامل و دقیقی از مشخصات و امکانات این دو گوشی در دست نیست اما در ادامه به بررسی اطلاعاتی می‌پردازیم که در این مورد فاش شده است؛

در همین زمینه بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پیکسل جدید و استفاده از مواد بازیافتی

گوگل ادعا کرده که فریم پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو از آلومینیوم‌های بازیافتی هستند که از آن در نوار دوربین نیز به کار برده و همین امر سبب شده لنزهای دوربین کاملا مشخص باشند. این شرکت در توییتی اعلام کرده که این دو محصول را در رنگ‌های مشکی، سفید و لیمویی عرضه می‌کند و احتمال دارد این محصول اندروید 13 به نسل دوم تراشه تنسور گوگل نیز تجهیز شود. طبق اعلام گوگل به نظر می‌رسد این محصول در پاییز یعنی اکتبر 2022 به همراه ساعت هوشمند پیکسل رونمایی و عرضه شود.

برخی اطلاعات گفته شده مبنی بر آن است این دو محصول به دوربین سلفی زیر نمایشگر همانند گوشی‌ گلکسی زدفولد 3 که در بازار موجود است مجهز خواهند بود.

رندرهای موجود از پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو نشانگر آن است که طراحی همانند پیکسل 6 خواهند داشت و تنها تفاوتی که می‌توان در آنها قائل شد سوراخ پانچ جلو و بریدگی بیضی مانند دوربین‌های اصلی در نوار دوربین است.

با توجه به گفته‌های یانگ احتمالا صفحه نمایش پیکسل هفت  6.3 اینچی و پیکسل 7 پرو هم‌اندازه 6 پرو خواهد بود که نمایشگرشان بهبود یافته خواهد شد تا جایی که در تور خورشید صفحه به صورت واضح قابل مشاهده باشد.

تغییر سیستم امنیت پیکسل 7

یکی دیگر از اطلاعات فاش شده و احتمالی درباره امنیت ارتقا داده شده  این دو محصول گوگل، کنار گذاشتن اسکنر اثر انگشت توسط این شرکت و جایگزینی تشخیص چهره به جای آن است.

هر گوشی جدید که رونمایی می‌شود انتظار می‌رود که عمر باتری طولانی‌تر نسبت به مدل گذشته خود داشته باشد در مدل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو  که دو مدل قبلی این دو محصول جدید هستند ظرفیت باتری‌ها به ترتیب 4614 و 5هزار ملی‌آمپر است که گوگل باید روی باتری محصولات خود بسیار کار کند زیرا این حجم باتری یکی از نقاط ضعف این دستگاه به حساب می‌آید.

می‌توان برای دو محصول جدید شرکت گوگل این انتظار را داشت که فعال و غیرفعال کردن اعلان‌ها در نوار هشدار مسیر سریع‌تری داشته باشند.

دوربین پیکسل 7 و نسخه پرو

اطلاعاتی درباره دوربین گوشی‌های گوگل پیکسل 7 و 7 پرو نیز نقل شده که نشان می‌دهد این شرکت قصد تغییر زیادی در دوربین‌ها ندارد و بر اساس اطلاعات احتمالی، دوربین پیکسل 7 همان دوربین پیکسل 6 به روزرسانی شده خواهد بود. اگر شرکت گوگل در دوربین این دو محصول تغییراتی ایجاد نکند پیکسل 7 با دوربین اصلی 12 و 50 مگاپیکسل عرضه می‌شود. و اگر برای پیکسل 7 پرو نیز تغییراتی در نظر نداشته باشد این محصول علاوه بر لنزهای پیکسل 7 دارای دوربین سوم تله فوتو با وضوح 48 مگاپیکسلی نیز خواهد بود. گفته می‌شود گوگل تمرکز خود را بر روی بخش نرم‌افزاری دوربین گذاشته تا کیفیت‌ها را بهبود ببخشد.

انتظار می‌رود گوگل این دو محصول را با قیمتی مناسب، حدود 700 تا 800 دلار برای پیکسل و پیکسل 7 پرو با قیمت 900 تا هزار و 100 دلاری عرضه شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : گوگل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز