گوشی سامسونگ آ 14 بهتر است یا آ 24؟

گوشی سامسونگ آ 14 بخریم یا آ 24؟
لست سکند

در بازار اشباع شده گوشی‌های هوشمند امروزی، انتخاب یک دستگاه میان‌رده مناسب می‌تواند کار دشواری به نظر برسد. علاوه بر آن با گزینه‌های متعدد موجود در بازار و برندهای مختلف، ارزیابی دقیق ویژگی‌ها، عملکرد و ارزش هر مدل از اهمیت بالایی برخوردار است. در این تجزیه‌ و تحلیل جامع، دو گوشی هوشمند میان‌رده محبوب سامسونگ گلکسی A14 و گلکسی A24 که از جمله گوشی‌های میان‌رده محبوب در بین کاربران است می‌تواند انتخاب مناسبی باشد تا مصرف‌کنندگان بر اساس ترجیحات و نیازهای خود آن را انتخاب کنند.

کاماپرس در این گزارش، گوشی سامسونگ گلکسی A14 و گلکسی A24 را با هم مقایسه می‌کند.

1-طراحی و کیفیت ساخت

از نظر طراحی و کیفیت ساخت، هر دوگوشی سامسونگ گلکسی A14 و گلکسی A24 دارای ظاهری شیک و مدرن، با پروفایل‌های باریک، حاشیه‌های کم و منحنی‌های ارگونومیک هستند که چسبندگی راحت و ظاهری شیک را ارائه می‌دهند. ابعاد گلکسی آ ۱۴  9.1 * 78 * 167.7 میلی‌متر و وزن آن ۲۰۱ گرم است، درحالی‌که گلکسی آ ۲۴ دارای ابعاد 8.3* 77.6 *162.1 میلی‌متر و وزن ۱۹۵ گرم است که باعث می‌شود آن‌ها هم جمع‌وجور و هم سبک‌وزن باشند تا به‌راحتی کار کنند و قابل‌حمل باشند. علاوه بر این، هر دو دستگاه دارای حسگر اثر انگشت برای احراز هویت امن و راحت هستند که به کاربران این امکان را می‌دهد تا قفل گوشی خود را تنها با یک لمس باز کنند.

طراحی و کیفیت ساخت

2-نرم افزار کدام مدل بهتر است؟

از نظر ویژگی‌های نرم‌افزاری، سامسونگ گلکسی A14 و گلکسی A24 بر روی آخرین سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شوند و تجربه کاربری یکپارچه و بصری را با دسترسی به طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها، خدمات و گزینه‌های سفارشی‌سازی ارائه می‌دهند. هر دو دستگاه همچنین دارای یک رابط کاربری تمیز و کاربرپسند به همراه ویژگی‌های مفید برای بهبود بهره‌وری و قابلیت استفاده بالا می‌باشند. با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری منظم و وصله‌های امنیتی، کاربران می‌توانند باگذشت زمان از عملکرد، ثبات و امنیت بهتری برخوردار شوند.

راز آسمان پایتخت

3-مقایسه راه های ارتباطی

وقتی صحبت از گزینه‌های اتصال به میان می‌آید، سامسونگ گلکسی A14 و گلکسی A24 پشتیبانی جامعی از شبکه‌های ارتباطی، از جمله 2G، 3G، و  LTE ارائه می‌کنند و اتصال مطمئن و پرسرعت را برای تماس‌های صوتی، پیام‌رسانی و مرور اینترنت تضمین می‌کنند. علاوه بر این، هر دو دستگاه دارای Wi-Fi a/b/g/n/ac، دو باند، Wi-Fi Direct، بلوتوث 5.1، GPS و USB Type-C هستند. همچنین این دو دستگاه با ارائه گزینه‌های اتصال همه‌کاره برای ادغام یکپارچه با سایر دستگاه‌ها و لوازم جانبی کارایی بالایی به کاربران عرضه می‌کنند.

4-دوربین A14 یا A24

از نظر قابلیت‌های دوربین، سامسونگ گلکسی A14 و گلکسی A24 مجهز به سیستم‌های دوربین پیشرفته هستند که کاربران را قادر می‌سازد عکس‌ها و فیلم‌های خیره‌کننده را در هر شرایطی ثبت کنند. گلکسی A14 دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه در پشت است که شامل یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی عریض، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در جلو است. به طور مشابه، گلکسی A24 همچنین دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه در پشت است که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی است که با یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی همراه است.

4-دوربین A14 یا A24

5-مقایسه عمر باتری

از نظر عمر باتری و قابلیت شارژ، هر دوگوشی گلکسی A14 و گلکسی A24 سامسونگ به باتری‌هایی با ظرفیت بالا مجهز شده‌اند که انرژی طولانی‌مدت را برای استفاده طولانی‌تر فراهم می‌کنند. گلکسی A14 دارای یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌سرعت دستگاه خود را شارژ کنند و در حین حرکت کارآمد بمانند. به طور مشابه، گلکسی A24 همچنین دارای یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی است؛ اما سرعت شارژ سریع‌تری را تا ۲۵ وات ارائه می‌دهد. قیمت گلکسی A14 در بازار امروز ۵ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان است درحالی‌که قیمت گلکسی A24 در بازار امروز ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد.

اطلاع از قیمت روز موبایل با “بای صد”

فروشگاه اینترنتی بای صد با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، در سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است. برای مقایسه مدل‌های گوشی‌های دارای فست شارژ و اطلاع از قیمت روز موبایل می‌توانید به وبسایت بای صد به آدرس https://buy100.ir مراجعه یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره همراه 09903330822 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “گوشی سامسونگ آ 14 بهتر است یا آ 24؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز