گلکسی اس 22 اولترا از راه رسید

تور لحظه آخری-کاماپرس

این روزها، طرفداران سامسونگ چشم‌انتظار رونمایی از گلکسی اس 22 اولترا / S22 Ultra بودند و در همین پیرامون، شایعات زیادی دنبال می‌شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گلکسی اس ۲۲ اولترا تلفیقی از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی s و سری نوت است. از تصاویر  S22  اولترا هم مشخص است که طراحی این گوشی شبیه به سری گلکسی نوت و مجهز به قلم S Pen است.

اخبار مرتبط را دنبال کنید:

همانطور که تصاویر، نشان می‌دهند این قلم، مشکی اما دکمه بالای آن همرنگ بدنه گوشی است. همچنین  صفحه نمایش در دو سمت بدنه کمی خمیده است، البته نباید انتظار داشته باشیم گوشه‌های خمیده نمایشگر این گوشی ویژگی لمسی خاصی داشته باشند.

راز آسمان پایتخت

گلکسی S۲۲ اولترا با نمایشگر داینامیک آمولد ۶.۸ اینچی و رزولوشن ۱۴۴۰p، به یک سیستم دوربین چهارگانه شگفت انگیز، درگاه USB-C و یک باتری قوی مجهز شده است.  گوشی اس ۲۲ اولترا سامسونگ دارای فست شارژ ۴۵ واتی هم است که نسبت به شارژ ۲۵ واتی سری گلکسی اس ۲۱، پیشرفت قابل توجهی به شمار می‎رود.

گفتنی است که گلکسی s۲۲ اولترا به سخت افزار درجه یک و چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ (نسخه آمریکا و چین) یا اگزینوس ۲۲۰۰ (نسخه بین المللی) مجهز است.

گوشی s۲۲ ultra سامسونگ را در چهار رنگ جذاب مشکی، سفید، شرابی و سبز پا به میدان گذاشته است.

امروز، در تاریخ ۹ فوریه 2022 ساعت 18.30 به وقت ایران، در رویداد Galaxy Unpacked از گوشی S۲۲ Ultra رونمایی شد. به احتمال زیاد امکان پیش خرید گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ هم از امروز فراهم می‌شود.

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز