گردنبند جیران به بازار آمد ؛ واکنش کاربران در دیجی کالا

لست سکند

بعد از اینکه سریال جریان مورد استقبال کاربران شبکه نمایش خانگی قرار گرفت، حالا فیلیمو به عنوان پلتفرم نمایش این سریال اقدام به عرضه و فروش گردنبند نقش اصلی این سریال کرده است.
به گزارش کاماپرس، از چند روز گذشته عرضه این گردنبند در دیجی کالا با قیمت 700 هزار تومان آغاز شده است. تبلیغات آن نیز برای اولین بار در صفحه رسمی فیلیمو و صفحه رسمی سریال جیران در اینستاگرام انجام شد.

این محصول که در بخش اکسسوری زنانه دیجی کالا در حال عرضه است، از یک پلاک برنج و سنگ فیروزه مصنوعی با زنجیری فلزی ساخته شده است. این گردنبند که در ایران تولید شده فعلا در فروش ویژه دیجی کالا با قیمت 629 هزار تومان عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

قیمت گردنبند جیران می ‌ارزد؟

تا لحظه تنظیم این مطلب، دو کامنت در زیر این محصول توسط دیجی کالا تایید شده است. کاربر اول نوشته است: «دیگه از همه چی میخواید پول در بیارید آخه تحفه‌ست مگه گردنبند حیران! جمع کنید بابا.»
دومین کاربر البته به این شکل برخورد نکرده و نوشته: «خیلی قشنگ و خاصه واقعا داشتن این گردنبند مثل مرغ آمین شهرزاد خوبه اما این قیمت برای پلاکی از جنس برنج و فیروزه مصنوعی خیلی هست.»

سرنوشت جیران

سریال جیران که تابستان سال گذشته ساخت آن به پایان رسیده، کاری هست از حسن فتحی. حضور مجموعه‌ای از بازیگران پرطرفدار مانند بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مهدی پاکدل، غزل شاکری، مریلا زارعی، ستاره پسیانی، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، رویا تیموریان، امیر جعفری، هومن برق‌نورد، رعنا آزادی‌ور، بهناز نازی و کتانه افشاری‌نژاد در این سریال سبب شد تعداد زیادی از کاربران به استقبال جیران بروند. خواننده موسیقی این سریال نیز همایون شجریان است که بر جذابیت آن افزوده است.
احسان جوانمرد و حسن فتحی به صورت مشترک نویسندگی این سریال را برعهده داشتند و اسماعیل عفیفه، تهیه‌کننده سریال است.
انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالافیلیمو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز