گران ترین گوشی های شیائومی و هوآوی در بازار چند؟

لست سکند

طی 5 ماه گذشته و همراه با افزایش نرخ ارز، قیمت گوشی تلفن همراه هم رشد کرد و در حال حاضر گران ترین گوشی موجود در بازار موبایل، حدود 40 میلیون تومان قیمت دارد.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار سیری صعودی در ماه های اخیر داشته و چون تلفن همراه هم محصولی وارداتی بوده، از نرخ ارز تاثیر می پذیرد و همین موضوع موجب شده که قیمت گوشی موبایل از ابتدای سال تاکنون، رشد چشمگیری داشته باشد.
در حال حاضرگرانترین گوشی برند هوآوی بیش از 18 میلیون تومان و گرانترین گوشی تلفن همراه از بند شیائومی حدود 13 میلیون تومان قیمت دارد.

گران ترین های هوآوی در بازار ایران

پرچمداران ۲۰۱۹ شرکت هوآوی یعنی سری P30 و مدل‌های باکیفیتی همچون Y9، آنر ۱۰، آنر ۱۰ لایت و پی اسمارت فروش بالایی دارند، اما گرانترین گوشی هوآوی موجود در بازار، مربوط به مدل P30 Pro 256GB است که 17 میلیون و 700 هزارتومان تا 18 میلیون و 450 هزار تومان قیمتگذاری شده است، گوشی بعدی هوآوی که در رتبه دوم گرانترین گوشی های این برند قرار دارد مدل Nova 5T 128 GB است که 8 میلیون تا 8 میلیون و 550 هزار تومان فروخته می شود، گوشی بعدی مدل Huawei Y9s 128GB است که 5 میلیون و 520 هزار تومان تا 5 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می رسد.

گران ترین های شیائومی در بازار ایران

راز آسمان پایتخت

به گزارش فرارو، شیائومی در چند سال اخیر با بازاریابی صحیح و ارائه محصولات باکیفیت و بسیار ارزان توانست به یکی از قطب‌های اصلی تلفن‌ همراه در جهان تبدیل شود، در حال حاضر گرانترین گوشی برند شیائومی مدل Mi Note 10 128GB است که در بازار 12 میلیون و 500 هزار تومان تا 13 میلیون و 100 هزار تومان فروخته می شود، مدل Redmi Note 8 Pro 128 GB هم که دومین گوشی گران این برند است، 6 میلیون و 100 هزار تومان تا 6 میلیون و 600 هزار تومان قیمتگذاری شده است، اما گوشی بعدی مدل Redmi Note 9s 128 GB است که 5 میلیون و 550 هزار تومان تا 6 میلیون و 100 هزار تومان به فروش می رسد.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومیهوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “گران ترین گوشی های شیائومی و هوآوی در بازار چند؟

  1. امیر گودرزی گفته:

    سلام اشتباه می کنید
    گرانترین شیائومی mi 10 pro هست با قیمتی حدود ۲۰ میلیون البته بعد از گوشی گیمینگ بلک شارک که حدود ۳۰ میلیون هست

  2. آیناز گفته:

    سلام همتون در اشتباهید گوشی ردمی نوت۲۰ پرو شیائومی گرونترین هستش با قیمت حدود ۵ میلیارد فکر کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز