گران ترین گوشی های اپل ، سامسونگ و شیائومی در بازار چند؟

از ابتدای سالجاری تاکنون قیمت گوشی موبایل، همراه با افزایش نرخ ارز پیش رفته است و در حال حاضر گرانترین گوشی موبایل بالای 40 میلیون تومان قیمت دارد.
به گزارش کاماپرس، نرخ ارز روندی صعودی را طی ماه های اخیر در پیش گرفته است و چون تلفن همراه محصولی وارداتی است، به طور مستقیم از نرخ ارز تاثیر می پذیرد، همین موضوع موجب شده که قیمت گوشی موبایل در چند ماه گذشته به شدت رشد کند.
در این میان مصوبه ممنوعیت واردات گوشی هایی با قیمت 300 یورو به بالا هم به گرانتر شدن این محصول کمک کرد اما پس از لغو این مصوبه شاهد کاهش قیمت ها نبودیم، در حال حاضر قیمت آیفون ۱۱ پرو مکس ۲۵۶ گیگابایتی ، به حدود ۴۱ میلیون تومان رسیده است، سامسونگ Galaxy S20 Ultra از مرز ۳۰ میلیون تومان عبور کرده است و پرچمدار گوشی‌های شیائومی یعنی Mi Note 10 با قیمت ۱۳ میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت گوشی های اپل

قیمت آیفون ۱۱ پرو مکس ۲۵۶ گیگابایتی حدود ۴۱ میلیون تومان است، خرید مدل ۶۴ گیگابایتی این گوشی حدود ۳۴ میلیون تومان هزینه دارد؛ قیمت آیفون SE مدل ۲۰۲۰ به ۱۸ میلیون تومان است اما مدل ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی در محدوده ۳۸ میلیون تومان فروخته می‌شود.
از طرف دیگر قیمت آیفون ۱۱ با حافظه ۱۲۸ گیگابایت به ۲۷ میلیون تومان افزایش یافته است. قیمت آیفون XS Max هم با حافظه ۲۵۶ گیگابایت هم به ۲۹ میلیون تومان رسیده است.

قیمت گوشی‌های سامسونگ

به گزارش فرارو، قیمت سامسونگ Galaxy S20 Ultra از مرز ۳۰ میلیون تومان عبور کرده است. سامسونگ Galaxy Note 10 Plus در بازار با قیمت ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت سامسونگ Galaxy S20 Plus به ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پیشروی کرده است. همچنین سامسونگ Galaxy S20 هم به ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده و به جمع گوشی‌های ۲۰ میلیون تومانی پیوسته است.

آریاک سفر

قیمت گوشی‌های شیائومی

پرچمدار گوشی‌های شیائومی یعنی Mi Note 10 در یک هفته گذشته همچنان روی قیمت ۱۳ میلیون تومان باقی مانده و قیمتRedmi Note 9 Pro به هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.

مطالب مرتبط را بخوانید:

 

انتهای پیام

مرتبط با : اپلسامسونگشیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “گران ترین گوشی های اپل ، سامسونگ و شیائومی در بازار چند؟

  1. yegi گفته:

    😎😎😎😎😎😎🙂🙂🙂🙂🙂🙂☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺😑😑😑😑😑😑😑😑😑🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄😶😶😶🙄😶
    اینم از نظر من😂

  2. Iman گفته:

    Mi note 10 پرچمداره؟!!!!!!😐 یعنی پردازنده 730G پرچمداره؟😄

    پس mi10 pro و k30 pro و …. پایین رده حساب میشن😄😄😄

  3. رضا گفته:

    می نوت پرو میان رده هست نه پرچمدار شما که نمیدونی بده کسه دیگه ای بنویسه،پرچم دار شیائومی می تن هست.

  4. نوید گفته:

    Mi note 10واقعا نسبت به قیمتش ارزندس و دوربینش بعد هواوی از اپل هم قوی تره .خریدش می ارزه

  5. ایرج گفته:

    از اسفند 98تا حالا منتظر ماندیم تا قیمت گوشیهای شیایومی ارزانتر شود، ولی – متاسفانه – نه تنها ارزانتر نشد،بلکه خیلی هم گرانتر شدند، علی برکت الله! و لذا فقرایی مثل من همچنان از خرید گوشی دلخواهشان محرومند.

  6. Amin گفته:

    چرا مطلب اشتباه به مردم میدید؟؟
    گوشی شیائومی نوت ۱۰ پرو الان شده ۱۸ میلیون و همچنین گوشی بلک شارک ۳ پرو هم هست که اون هم تو رنج قیمتی بین ۱۸ تا ۲۰ میلیون هست لطفا دقت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز