گران ترین خودروهای لوکس در بازار چند؟

اگرچه رشد نرخ تورم در کشور، توان اقتصادی خانوارها را برای خرید خودرو به شدت کاهش داده است و اغلب آن ها به خرید خودروهای داخلی تن می دهند، اما بازار گران ترین خودروهای لوکس همچنان داغ است.

به گزارش کاما پرس، درحال حاضر گرانترین خودروی لوکس بازار بنز E200 با قیمت ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است، پس از آن خودروهای برند BMW در زمره گرانترین ها محسوب می شوند، بی ام و 530i در بازار 4 میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت گذاری می شود، بی ام وi 7730 هم قیمتی مشابه بی ام و 530i دارد و 4 میلیارد و 300 میلیون تومان فروخته می شود.

پس از دو مدل بی ام و که جزو گران ترین خودروهای بازار دسته بندی می شوند، دوباره نوبت به مرسدس بنز می رسد، امروز در بازار بنز ۲۵۰E  چهار میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان، به فروش می رسید.

دیگر خودروهای گران قیمت بازار

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بی ام و x۴ با قیمت ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، بی ام و x۳ با قیمت ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و بی ام و x۱ با قیمت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، فروخته می شود.

آریاک سفر

سورنتو با قیمت ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در بازار موجود است، تیگوان با قیمت ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در بازار کشور به فروش می‌رسد. پاسات هم با ۲ میلیارد تومان، قیمتگذاری شده است، راوفور این روزها، بسته به سطح آپشن‌ها، از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تا ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

گلف GT۱ با قیمت یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان، در نسخه بنزینی در سه تیپ استایل، لانژ و آیکون، به ترتیب، قیمت‌های یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان، یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان را به خود می‌بیند.

بنز E200 هم یک میلیارد و 700 میلیون تومان قیمتگذاری شده است، پس از آن  CH-R هیبریدی قرار دارد که در همان سه تیپ اصلی، از یک میلیارد و ۷۰۰ تا یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان است.

   خودرو    قیمت
بنز E200 کلاس E ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون
بی ام و 530i 4 میلیارد و 300 میلیون تومان
بی ام وi 7730 4 میلیارد و 300 میلیون تومان
بنز ۲۵۰E 4 میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان
بی ام و x۴ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون
بی ام و x۳ ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام ومرسدس بنز
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز