گرانی ۸۰۰ هزار تومانی گوشی های شیائومی در روزهای پایانی سال

لست سکند

بیشتر گوشی‌های پرفروش شیائومی در اولین روز آخرین هفته سال بین ۲۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان گران تر شده‌اند.

به گزارش کاماپرس، با اینکه بعضی از گوشی‌های شیائومی در هفته گذشته کاهش قیمت را تجربه کرده بودند، ‌اما بیشتر مدلهای پرفروش این برند در اولین روز هفته با افزایش قیمت مواجه شده‌اند.

هفته گذشته گوشی Redmi 9 با کاهش ۲۲۷ هزار تومانی با قیمت ۲ میلیون و ۹۴۹ هزار تومان به فروش می رسید. البته به غیر از این مدل،‌گوشی های Redmi 9A، Redmi Note وPro 9 و PocoX3 هم با کاهش قیمت روبرو بودند.

اما حالا و در هفته آخر اسفند ماه قیمت بیشتر گوشی های محبوب و پرفروش شیائومی گران تر شده است . مثلا گوشی شیائومی مدل redmi note 8 pro دو هفته پیش افت 630 هزار تومانی داشت،‌اما حالا با رشد ۷۴۰ تا ۸۰۰ هزار تومانی با قیمت ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته می شود.

گوشی pro poco f2 هم حدود ۶۵۰ هزار تومان گران تر شده است و با قیمت ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می شود.

راز آسمان پایتخت

ارزان ترین گوشی های پرفروش شیائومی در بازار چند؟

در حال حاضر گوشی Redmi9A با قیمت ۲ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان یکی از ارزان ترین گوشی های پرفروش برند شیائومی است. گوشی Redmi note 8 هم با قیمت حدود ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می شود.

گوشی Redmi note 9 pro هم حدود ۵ میلیون و ۹۱۹ هزار تومان قیمت دارد. گوشی Mi 10 lite 5G هم با قیمت ۹ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان فروخته می شود.

قیمت گوشی Mi note 10 lite هم حدود ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است. گوشی Mi pro 5G 10 هم با قیمت ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در بازار موبایل فروخته می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل و تبلت، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز