گرانترین کفش های زنانه دیجی کالا

لست سکند

کفش یکی از مهم‌ترین اجزای استایل هر فرد است که نه تنها بر خوش پوشی، که بر سلامت نیز تاثیرگذاری زیادی دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کفش‌های گران فقط مختص سلبریتی یا افراد مشهور نیست. برخی افراد برای این جز از استایل ارزش والایی قائلند و هنگام خرید کفش حواسشان به قلب دومشان هست.در این مطلب سعی شده کفش‌های گران موجود در دیجی‌کالا معرفی و بررسی شوند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کفش‌هایی با قیمت بیش از 9 میلیون تومان

اگر برای خرید کفش آماده به هزینه کردن مبلغی حدود 9 یا بیش از آن هستید یک کفش از برند امپریو آرمانی و دو کفش از برند آدیداس مناسب شماست. کفش روزمره زنانه امپریو آرمانی مدل‌ ایکس3ایکس070ایکس‌اف526-آ169 زیره پلی اورتان دارد و سازنده این محصول کشور ایتالیاست. این کفش کفی ساده‌ای دارد و با تخفیف 5 درصدی 9 میلیون و 871 هزارتومان به فروش می‌رسد.

دیگری از برند آدیداس مدل  اف‌وای9874 است که این محصول پد محافظت از پا دارد و با قابلیت ارتجاعی همچنین طبی آن هنگام پیاده‌روی احساس خستگی نخواهید کرد. این محصول زیره اتیل وینیل استات دارد و برای استفاده روزمره کاملا مناسب است. قیمت این محصول 9 میلیون و 450 هزار تومان است.

کفش دیگری که با قیمت بیش از 9 میلیون تومان عرضه می‌شود از برند آدیداس مدل اف‌زد4010 است که زیره‌ی اتیل وینیل استات دارد و کفی آن ارتجاعی، ظبی و قابل تعویض است. این محصول هوا را در هنگام راه رفتن به جریان میندازد و فشارهای وارده را کاهش می‌‌دهد که همین امر سبب احساس آرامش هنگام پیاده روی می‌شود. قیمت این محصول در دیجی‌کالا 9 میلیون و 450 هزار تومان است.

کفش‌های زنانه 8 تا 9 میلیون تومانی

اگر برای خرید کفش مایل به هزینه کردن 8 تا 9 میلیون تومان باشید؛ کفش مخصوص دویدن اسیکس مدل کانتند4 با زیره فوم و ویژ‌گی‌هایی همچون پد محافظت از پا، کفی طبی، مقاومت در برابر فشارها و با قابلیت انعطاف‌پذیری که برای استفاده‌های روزمره، اداری و رسمی مناسب است 8 میلیون و 980 هزارتومان قیمت دارد.

یکی دیگر از کفش‌ها در این بازه قیمت کفش مخصوص دویدن زنانه آدیداس مدل ای‌اچ1209 است که زیره آن از مواد مصنوعی تشکیل شده و کشور سازنده آن آلمان است همچنین برای استفاده‌های متفاوت نیز مناسب است که با قیمت 9 میلیون و 950 هزارتومان عرضه می‌شود.

اگر پیاده‌روی یکی از اجزای جدانشدنی از زندگیتان باشد کفش پیاده‌روی چمپیون مدل ریوایند اسلیپ‌آن با قیمت 8 میلیون و 800 هزارتومان مناسب شماست. بوت زنانه آرمانی اکسچنج نیز در این دسته‌بندی قرار می‌گیرد که با تخفیف 5 درصدی دیجی‌کالا 8 میلیون و 655 هزارتومان قیمت دارد که ساخت کشور ایتالیاست. . این محصول پاشنه تختی دارد که هنگام راه رفتن پا را اذیت نمی‌کند همچنین نوک آن تیز که برای مهمانی، جلسه‌ها و استفاده روزمره مناسب است. در این دسته‌بندی به غیر از کتونی و بوت، صندل زنانه امپریو آرمانی مدل ایکس3یو074ایکس‌دی130-00069 نیز قرار می‌گیرد که با قیمت 8 میلیون و 630 هزارتومان به فروش می‌رسد.

این محصول مناسب استفاده روزانه و جنس زیره آن پلاستیکی است. مدل پاشنه این کفش یکسره و ساخت کشور ایتالیاست. کتونی راحتی زنانه امپریو آرمانی مدل ایکس3ایکس116ایکسام671-آر901 ساخت کشور ایتالیا با قیمتی معادل 8 میلیون و 379 هزارتومان ارائه می‌شود که جنس زیره این محصول از پلی اورتان و کفی ساده‌ای دارد.

این محصول بندی است و مقاومت بالایی در برابر سایش دارد. آخرین محصولی که در این دسته‌بندی قرار می‌گیرد که حدود 8 میلیون و 373 هزارتومان قیمت دارد کفش مخصوص دویدن آدیداس مدل اولترا بوست 21 اس23845 است که جنس زیره آن لاستیکی و کفی آن بالشتک هوا دارد.

کفش‌های 7 تا 8 میلیون تومانی

در این دسته‌بندی سه کفش راحتی زنانه از برندهای نایکی، امپریوآرمانی و چمپیون را می‌توان معرفی کرد؛ کفش پیاده‌روی زنانه نایکی مدل رینیوران که قیمت آن با 29 درصد تخفیف 7 میلیون و 765 هزارتومان است، زیره پلاستیکی با کفی قابل ارتجا ع این کفش در برابر سایش مقاومت می‌کند و هوا را در جریان می‌اندازد.

کفش دیگری در این بازه قیمت کفش راحتی امپریوآرمانی مدل ایکس3ایکس128ایکس‌ام691-آر911 است که با 5 درصد تخفیف، 7 میلیون و 733 هزارتومان به فروش می‌رسد. این کفش راحتی ساخت کشور ایتالیاست و جنس زیره آن از پلی اورتان تشکیل شده و در برابر سایش مقاومت دارد. آخرین کفش در این گروه از برند چمپیون مدل ریواینداسلیپ‌آن است که با قیمیت حدود 7 میلیون و 550 هزارتومان عرضه می‌شود. زیره این محصول از لاستیک و اسفنج ساخته شده و برای استفاده روزمره بسیار مناسب است.

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز