کیا نیرو 2023 ؛ یک شاسی بلند همه کاره و کم مصرف (ویدیو)

لست سکند

کیا نیرو 2023 یک انتخاب عالی برای کسانی است که یک شاسی بلند همه کاره و کم مصرف می خواهند. این خودرو شتاب خوبی دارد و تجهیزات کاربردی و کیفیت سواری آن باعث می شود مشتریان به سوی آن جلب بشوند و آن را برای خریدن ارزشمند بدانند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند برقی کیا نیرو 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کیا نیرو 2023 خودرو جمع و جوری است که از لحاظ قد و قواره بین یک هاچ بک و یک شاسی بلند قرار می گیرد. این خودرو در سه نسخه برقی متفاوت به بازار عرضه می شود: یک نسخه هیبرید معمولی، یک نسخه هیبرید-پلاگین و یک نسخه تمام برقی. تمامی این نسخه ها در سال 2023 مورد بازنگری قرار گرفته اند و از فناوری بالاتر و کابین پیشرفته تری بهره می برند.

کیا نیرو هیبریدی از یک موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری و هیبریدی بهره می برد که می تواند 139 اسب بخار نیرو تولید کند. این موتور در کنار یک گیرکس شش سرعته و دوکلاچه قرار می گیرد که برای رانندگی در شهر بسیار مناسب است. در این مدل، اگر به شتاب زیادتری نیاز داشته باشید و یا بخواهید پر شور و هیجان رانندگی کنید، می توانید حالت Sport را فعال کنید تا واکنش پدال گاز به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

راز آسمان پایتخت

کیا نیرو هیبریدی 2023 رقیب مستقیمی برای تویوتا کرولا کراس هیبریدی به شمار می آید و حتی می تواند به رقابت با هوندا CR-V، تویوتا راو4 و کیا اسپورتیج هیبرید نیز بپردازد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز