کیا ای وی 4 ؛ اعجوبه کره ای ها به زودی از راه می رسد

کمپانی کیا به تازگی گام های بزرگی به سمت برقی سازی محصولاتش برداشته است و در حال حاضر خودروهایی مانند ای وی 6 و نیرو (Niro) را در بازار دارد. این خودروساز کره ای قصد دارد شاسی بلند کیا ای وی 9 (Kia EV9) را به زودی وارد بازار کند و از کانسپ ای وی 4 که یک سدان تمام برقی است نیز رونمایی کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کمپانی کیا امیدوار است که بتواند با عرضه ای وی 4، عقاید را در مورد خودروهای سدان تغییر بدهد. ظاهر کشیده آن در قسمت جلو وقتی با نمای کلی زاویه دارش ترکیب می شود، سبک و سیاقی تهاجمی به آن می دهد که به اعتقاد کمپانی سازنده خودروهای اسپرت را در ذهن تداعی می کند. انتظار می رود کیا ای وی 4 نیز بتواند مانند سدان ها و هاچ بک های ایونیک 6، بی وای دی سیل (BYD Seal) و بی ام و آی 4 با استقبال گسترده خریداران مواجه بشود و فروش خوبی داشته باشد.

تاکنون جزییات فنی مربوط به باتری و موتورهای کیا ای وی 4 منتشر نشده است ولی به احتمال زیاد در آن از همان باتری و موتورهایی استفاده شود که قرار است در کیا ای وی 5 به کار گرفته شود. در این صورت این خودرو برقی با یک بار شارژ می تواند مسافتی در حدود 645 کیلومتر را بپیماید.

راز آسمان پایتخت

تولید انبوه کیا ای وی 4 از سال 2025 آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

 

مرتبط با : کیا موتورز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز