کوئیک R کرم و مشکی تنها تحول پیش فروش سایپا (تصویر)

لست سکند

ثبت نام قرعه کشی آخرین پیش فروش سایپا با موعد تحویل 90 روزه در سال 1399 با هفت محصول فردا شنبه 9 اسفندماه در حالی آغاز می شود که تنها تغییر و تحولی که در این نوبت از فروش فوق العاده این شرکت می توان مشاهده کرد اضافه شدن کوئیک R کرم و مشکی به رنگ بندی کوئیک R در این پیش فروش است.

به گزارش کاماپرس، فروش فوق العاده اسفندماه سایپا که قرار است فردا شنبه شاهد آغاز ثبت نام آن باشیم به احتمال قریب به یقین در یکی از محصولات یعنی خودرو کوئیک با استقبال چندانی مواجه نخواهد شد. کوئیک دنده ای و کوئیک R در سبد محصولات این قرعه کشی قاعدتا نباید هیچ جاذبه ای برای متقاضیان داشته باشند چرا که قیمتی که سایپا برای تحویل 90 روزه این خودروها از مشتری طلب می کند تفاوت چندانی با قیمت بازار این خودروها ندارد.

سایپا در این فروش فوق العاده کوئیک دنده ای را به قیمت 129 میلیون و 755 هزار تومان به مشتریان می فروشد و – در صورت نداشتن تاخیر – 90 روزه تحویل می دهد در صورتی که این خودرو را می توان اکنون در بازار به قیمت 140 میلیون تومان خریداری کرد و همان لحظه تحویل گرفت.

خرید کوئیک R با شرکت در قرعه کشی نیز در فروش فوق العاده اسفندماه سایپا موضوعیت چندانی ندارد چرا که سایپا این خودرو را به قیمت 139 میلیون و 755 هزار تومان می فروشد و 90 روزه – اگر تاخیری در تحویل روی ندهد – تحویل می دهد اما در بازار می توان این خودرو را با پرداخت 145 میلیون تومان به سرعت خرید و سوار شد!

راز آسمان پایتخت

سایپا با کوئیک R کرم و مشکی به دنبال جذب مشتریان جدید

تنها تغییری که در قرعه کشی این نوبت سایپا مشاهده می شود اضافه شدن کوئیک R کرم و مشکی به رنگ بندی این خودرو است که شاید برای علاقه مندان کوئیک مقداری کنجکاوی و جذابیت ایجاد کند اما این جذابیت نیز به حدی نیست که در استقبال از پیش فروش این خودرو تغییر معناداری ایجاد کند.

به نظر می رسد هدف سایپا از افزودن رنگ کرم و مشکی به رنگ بندی های قبلی کوئک R  این باشد که علاوه بر طیف جوانانی که به ظاهر اسپرت این خودرو علاقه مندند، مشتریانی را نیز از طیف های دیگر سنی به متقاضیان این خودرو تبدیل کند. به طور مشخص افراد میانسالی که خودرو را برای مصارف خانوار می خواهند احتمالا به رنگ کرم و مشکی این خودرو علاقه نشان خواهند داد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز