کوئیک به جای برلیانس و ساندرو؛ پیشنهاد اجباری سایپا

گروه خودروسازی سایپا از مشتریان خود خواست خودرو برلیانس و ساندرو را با کوئیک . آر جایگزین کنند و به نظر می رسد مشتریان که مدتها در انتظار دریافت برلیانس و ساندرو بوده اند چاره ای جز پذیرش پیشنهاد سایپا ندارند.
به گزارش کاماپرس؛ گسترده شدن دامنه تحریم ها از یک سو و سنگین شدن تعهدات شرکتها در پی ثبت نام و پیش فروش خودروها، باعث شده برخی شرکتها به دنبال راههای جایگزینی برای فروش محصولات بگردند.از جمله این راهکارها که گروه خودروسازی سایپا آن را در قالب ” پیشنهاد” به مشتریانش ارائه کرده،جایگزینی خودروهای تحریمی با خودروهای در حال تولید این شرکت است.

خریداران کوئیک . آر به صف

به نقل از سایپانیوز، طرح تبدیلِ جدید سایپا، چهارمین فراخوان سایپا برای تعیین تکلیف تعهدات معوق این خودروساز به شمار می آید. بر این اساس به مشتریانی که خودروهای برلیانس با دنده اتوماتیک ثبت نام کرده اند پیشنهاد شده تا بجای محصول تحریمی قبل، سه دستگاه خودرو کوئیک . آر در حال تولید سایپا را تحویل بگیرند. دو دستگاه از این خودروها به قیمت تیرماه۹۷ و یک دستگاه به قیمت روز کارخانه محاسبه خواهد شد.

علاوه بر این، سایپا پیشنهاد داده است که خریداران ساندرو و ساندرو استپ. وی با گیربکس اتوماتیک به جای این خودروها، سه دستگاه کوییک. آر به قیمت تیرماه۹۷ دریافت کنند. این پیشنهاد برای کسانی که ساندرو و ساندرو استپ. وی دنده ای ثبت نام کرده اند، دو دستگاه کوییک. آر با قیمت تیرماه۹۷ است.

سایپا به مشتریانی که پیش تر خودرو تندر و پارس تندر را نیز ثبت نام کرده و به دلیل بدعهدی شریک فرانسوی خودرو خود را تحویل نگرفته اند پیشنهاد داده تا به جای این محصولات، دو دستگاه خودرو کوییک. آر، یکی به قیمت تیرماه۹۷ و دیگری به قیمت روز کارخانه دریافت نمایند.

آریاک سفر

سود ۴۵درصد در صورت انصراف

علاوه بر این طرح های تبدیلی، سایپا پیشنهاد دیگری هم برای مشتریان محصولات رنو و برلیانس دارد که براساس آن و در صورت انصراف از خرید خودرو تحریمی، سود ۴۵درصدی از زمان ثبت نام اولیه خودرو دریافت می کنند و امکان ثبت نام فروش فوری یک دستگاه خودرو کوئیک. آر تولید پارس خودرو با قیمت تیرماه ۹۷ نیز برای آنان فراهم می شود.
حال باید منتظر ماند و دید طرح پیشنهادی سایپا و ترس از کمبود خدمات پس از فروش در پی تحریم ها، مشتریان را مجبور به تغییر گزینه های ثبت نامی خود خواهد کرد یا خیر.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “کوئیک به جای برلیانس و ساندرو؛ پیشنهاد اجباری سایپا

  1. مصطفی قدری گفته:

    با سلام این همه ماشین صفر برلیانس اتوماتیک و دنده ای در بازار بفروش میرسد از کجا می آید شرکت سایپا میبایست با توجه به ضرر مشتریان حداقل به ماشینی تبدیل کند که در حد ماشین ثبت نامی باشد اگر میگوئید که ۶۷۰ در صد سود دارد مردم حاضرند ۵۰۰در صد از شما نقدا یعنی حدود بین یکصد میلیون تا یکصدو بیست پنج میلیون تومان از شرکت دریافت کنند وانصراف بدهند باقیش که ۱۷۰ در سود بقیه پیشکش خود شرکت سایپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز