کنسرت تیلور سوئیفت اقتصاد سنگاپور را جا به جا کرد

در ادامه تور کنسرت‌های تیلور سوئیفت در سنگاپور، هزاران نفر موفق به گسترش کسب و کار خود شدند و یا به سود کلانی دست پیدا کردند که در مجموع به بهبود چشمگیر اقتصاد محلی منجر شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، اقتصاددانان بارها بر روی تأثیر کنسرت‌های خوانندگان محبوب بر اقتصاد کشورها تاکید کرده‌اند و هوشمندی مسئولان سنگاپوری این مورد را به طور خاص برای این تور کنسرت به همراه داشت.

بیشتر بخوانید:

آن‌ها در ابتدا با این ستاره آمریکایی قراردادی منعقد کردند که او را ملزم می‌کرد از برگزاری کنسرتش در قسمت‌های جنوب شرقی آسیا صرفه نظر کند تا همه مجبور شوند برای تماشای کنسرت به سنگاپور بیایند.

راز آسمان پایتخت

طبق شنیده‌ها دولت سنگاپور برای هر کنسرت تقریبا ۳ میلیون دلار به سوئیفت می‌پردازد و بر اساس یک برآورد شش کنسرت او نیز چیزی حدود ۳۷۰ میلیون دلار برای اقتصاد سنگاپور به ارمغان خواهد آورد.

در مقابل همسایگان جنوب شرقی اعتراض خود را به قرارداد منعقد شده میان سوئیفت و دولت سنگاپور اعلام کردند. برای مثال یک قانونگذار فیلیپینی نوشت:«همسایگان خوب چنین کاری با هم نمی‌کنند!»

لازم به ذکر است که مسافرانی که برای تماشای اجرای تیلور وارد سنگاپور شده‌اند برای مدت اقامت خود از خدمات رفاهی زیادی استفاده می‌کنند که این به معنای سود خالص برای دولت و مردمش خواهد بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز