کدام نمادهای بورس امروز سبز بودند؟

بازار بورس امروز  دوشنبه 13 اردیبهشت ماه 1400 با وجود افزایش قیمت دلار کم رمق بود و 13 هزار واحد دیگر منفی خورد اما در این بازار قرمز چند نماد از جمله شگویا، وساخت، قیستو، ساراب، دماوند، سدشت، وپخش و …  سبزپوش بودند.

به گزارش کاماپرس، امروز هم وضعیت بورس برای سومین روز متوالی در این هفته قرمز بود و کاهش ۱۳ هزار و ۵۹۰ واحدی شاخص کل به ثبت رسید. شاخص هم وزن وضعیت بهتری داشت و تنها ۳۵ صدم درصد افت کرد که البته دلیل اصلی پردامنه نبودن کاهش شاخص هم وزن ، حجم پائین معاملات انجام شده روی سهام شرکت های کوچک بود.

برخی نمادها در این روز نامطلوب سبز بودند و برای سهامداران خود شرایط را سخت تر نکردند که در ادامه آنها را بدون مرتب کردن بر اساس بازدهی مرور می‌کنیم.

1. شگویا

معاملات سهام شرکت پتروشيمی تندگويان با نماد (شگويا) در بازار دوم فرابورس دنبال می شود و این شرکت امروز با قیمت 8570 ریالی و رشد 2/19 درصدی به کار خود خاتمه داد.

آریاک سفر

2. وساخت

سهامداران شرکت سرمايه‌ گذاری‌ ساختمان‌ايران‌ هم که سهامشان در بازار اول بورس با نماد با نماد (وساخت) معامله می شود امروز چندان ناراضی نبودند چرا که در یک روز منفی این سهم سبزپوش بود و 5/99 درصد مثبت خورد.

3. قیستو

حضور یک شرکت تولیدکننده قند در میان نمادهای سبز امروز بورس قابل توجه بود. شرکت قند بیستون با نماد قیستو امروز 1/91 درصد مثبت خورد.

4. ساراب

سیمانی ها که در هفته های گذشته کم و بیش خوش درخشیده بودند امروز هم در بین نمادهای بورس چند نماینده داشتند. شرکت سیمان داراب با نماد ساراب یکی از این نمادها بود که 5/99 درصد مثبت خورد و سهامداران خود را شاد کرد.

5. سدشت

صنايع سيمان دشتستان با نماد سدشت دیگر سیمانی سبزپوش امروز بورس بود که 6 درصد مثبت خورد.

6. وپخش

شرکت داروپخش از جمله قدیمی ترین شرکت های دارویی بازار سرمایه به شمار می آید. این شرکت هم جزو سبزپوشان بازار امروز بود و 5/53 درصد رشد کرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز