کدام شرکت ها و صنایع بیشترین استخدام را دارند؟

بر اساس آخرین گزارش ایران تلنت، شرکت‌های هوآوی، کوبل دارو و گلرنگ بیشترین میزان استخدام را در سال 1401 داشته‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، شرکت ایران تلنت با انتشار گزارش جامع “جذب و استخدام ایران”، اطلاعاتی در رابطه با شرکت‌ها و صنایع دارای بیشترین استخدام و دریافت رزومه در سال گذشته را معرفی کرد.

بر اساس نتایج این گزارش که 388 هزار و 419 نفر از متخصصان جویای کار جامعه آماری آن را تشکیل داده‌اند، گروه هوآوی، کوبل دارو، گلرنگ، علی بابا، همراه اول، تپسی، نستله، های وب، زرماکارون، ارکید فارمد، داروسازی دکتر عبیدی، گلدیران و اسنپ دارای بیشترین استخدام در سال 1401 بوده‌اند.

راز آسمان پایتخت

صنایع تولیدی با اختلاف در صدر صنایع پر استخدام

در این گزارش درباره صنایع دارای بیشترین استخدام و فرصت شغلی نیز آمده است: در سال 1400 بیشترین فرصت‌های شغلی در بخش فناوری اطلاعات و خدمات اینترنتی ارایه شد، اما طی سال 1401 صنایع تولیدی با اختلاف در صدر صنایع پر استخدام قرار گرفته‌اند.

بر اساس گزارش جامع “جذب و استخدام ایران”، صنایع تولید و فرایند با 27 درصد، فناوری اطلاعات و خدمات اینترنتی با 13 درصد، فناوری اطلاعات و مخابرات با 10 درصد، کالاهای تندمصرف (FMCG) با 7 درصد، دارویی، حسابداری و تولید نفت و گاز با 6 درصد، کاریابی و منابع انسانی، رسانه و انتشارات و همچنین امور مالی با 3 درصد، بیشترین استخدام‌ها را داشته‌اند.

گفتنی است، کاربران نیز بیشترین رزومه را برای شرکت های ایرانسل، گلدیران، کاله، دیجی کالا و اسنپ ارسال کردند.

جذاب‌ترین عناوین شغلی

به گزارش کاماپرس، عناوین شغلی معاون مدیرعامل شرکت مادیران با 1084 رزومه، مدیرعامل پروژه کارخانه هلدینگ برتر با 841 رزومه و قائم مقام مدیرعامل در شرکت باراکا با 756 رزومه جزو پرطرفدارترین آگهی‌های شغلی شرکت ایران تلنت بوده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران تلنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز