کدام سلبریتی بیشترین طرفدار را دارد؟

لست سکند

سلبریتی‌ها بدون هوادارانشان، هویتی ندارند. این هواداران هستند که با خرید آلبوم‌ها و شرکت در کنسرت‌ها به هنر سلبریتی مورد علاقه خود عشق می‌ورزند. سلبریتی‌ها و هوادارانشان بخش عمده محتوای اینستاگرام را به خود اختصاص داده‌اند. اما در بین این افراد برخی از سلبریتی‌ها بیشترین تعداد دنبال‌کننده را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ سلبریتی‌ها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در کاماپرس نگاهی به جامعه هواداران سلبریتی‌های معروف از بیانسه ملکه پاپ گرفته تا سلطان رپ، امینم، می‌اندازیم.

سلنا گومز

سلنا به لطف هوادارانش زمانی محبوب‌ترین سلبریتی در اینتساگرام بود. سلناتورز (Selenators) پس از انتشار آخرین آلبوم خواننده معروف خود در سال 2015 با اشتیاق بیشتری در انتظار انتشار آثار بعدی این خواننده هستند.  سلنا در اینستاگرام 319 میلیون فالوئر دارد.

راز آسمان پایتخت

آریانا گراند

آریانا پرنسس موسیقی پاپ است و الهام بخش هواداران است. آریاناتورز (Arianators) نظرات خود را با خواننده محبوب خود در میان می‌گذارند، آریانا همواره پیش از انتشار رسمی آلبوم‌ها نظر 310 میلیون فالوئر خود را می‌پرسد.

بیانسه

هیچوقت برای تعظیم کردن در مقابل ملکه آواز دیر نیست. البته اگر بتوانید از خیل هواداران این خواننده پرآوازه پیشی بگیرید. BeyHive   لقبی است که به جامعه هوادارن بیانسه تعلق دارد. بیانسه خواننده‌ محبوب آمریکایی است که 2۵۶.۷ میلیون فالوئر دارد که علاوه‌ بر محبوبیت در فضای مجازی، در دنیای واقعی نیز یکی از هنرمندان پرطرف‌دار محسوب می‌شود.  هواداران دو آتشه او از تقلید رقص ملکه‌شان گرفته تا پوشیدن لباس‌های او در جشن هالوین از هر فرصتی برای حمایت از این خواننده استفاده می‌کنند.

جاستین بیبر

این خواننده پاپ از اولین باری که میکروفن را به دست گرفت همه را شیفته خود کرده است. بیبری‌ها خود را بلیبرز (Beliebers) می‌نامند. آنها مروجان بیبر هستند و همیشه برای حضور در تورها و کنسرت‌ها آمده‌اند. جاستین 235 میلیون نفر دنبال‌کننده دارد.

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت ترانه‌سرا و خواننده آمریکایی محبوبترین هنرمند در دهه گذشته به شمار ‌می‌رود. هواداران او خود را با نام سوئیفتیز (Swifties) معرفی می‌کنند. تیلور از آغاز فعالیت هنری خود همواره با هواداران خود در ارتباط بوده است. او با ارسال پیام‌های شخصی و دعوت از آنها برای رقصدن در موزیک ویدیوهایش به استحکام این رابطه کمک کرده است. تیلور در مواردی با حضور ناگهانی در مراسم ازدواج هواداران خود آنها را شگفت‌زده کرده است. همین قدردانی‌ها منجر به ایجاد جامعه 210 میلیون فالوری او در اینستاگرام شده است.

کیتی پری

گروه هوادارن کیتی پری، کتی کتز (KatyCats) نام دارند. این خواننده رویای هواداران خود را به واقعیت تبدیل کرده است. اما چطور؟

کیتی زمانی که متوجه شد یکی از هواداران به دلیل جراحی مغز قادر به حضور در کنسرت نبوده است، در بیمارستان حاضر شد و لحظاتی به یادماندنی را برای او رقم زد. تجربیاتی از این دست، 160 میلیون فالوئر را شیفته او کرده است.

گروه BTS

این گروه پسران کره‌ای در سال‌های گذشته توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. هواداران این گروه با نام A.R.M.Y شناخته می شوند. این عبارت مخفف Adorable Representative MC for Youth به معنای “نماینده پرستیدنی اجرای مراسم برای جوانان” است. این هواداران ظرف چند ثاینه تمام بلیط‌های کنسرت گروه بی تی اس را خریداری می‌کنند. آنها از اولین ساعات روز برای حضور در کنسرت دار صف‌های طولانی منتظر می‌مانند و از این کار خسته نمی‌شوند. پسران کره‌ای BTS در اینستاگرام 63.5 میلیون نفر دنبال‌کننده دارند.

لیدی گاگا

فهرست سلبریتی‌ها بدون لیدی گاگای عجیب و غریب که به خلاقیت معروف است لطفی ندارد. او به تازگی نامی را به جامعه هواداران خود اختصاص داده است، لیتل مانسترز (Little Monsters) یا هیولاهای کوچک همیشه در کنسرت‌های او حضور دارند و الهام بخش آثارش هستند. 52.4 میلیون هیولای کوچک فالوئر گاگا هستند.

امینم

شاید امینم را به دلیل شمار زیاد هواداران نشناسید، اما این اسطوره رپ با معرفی یک کلمه Stan، مفهوم تازه‌ای را ایجاد کرد. Stan واژه‌ای است که برای اطلاق به جامعه هواداران یک هنرمند به کار برده می‌شود. نکته جالب درمورد امینم این است که فرقی نمی‌کند او با 35.8 میلیون فالوئرش چگونه برخورد کند، چرا که به محض انتشار آلبوم جدید، لقب پرفروش‌ترین آلبوم از آن او می‌شود.

ریحانا

هوداران واقعی زمان نمی‌شناسد. او به عنوان یک تاجر شناخته می‌شود، اما هواداران او که نیوی (Navy) نام دارند، در انتظار آلبوم‌های جدید این بیزینس وومن هستند. او با انتشار آلبوم آنتی (ANTI) به انتظار 280 هزار دنبال‌کننده اینستاگرام خود پایان داد.

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز