کاپیتان سابق رئال مادرید در راه تهران + ویدئو

لست سکند

لوئیس فیگو کاپیتان سابق رئال مادرید، به عنوان سفیر برند آلینوس وارد ایران شد.

به گزارش کاماپرس، این اسطوره پرتغالی که بازی‌هایش در بارسلونا، رئال مادرید و البته اینتر برای دوست داران فوتبال فراموش نشدنی است، جهت تبلیغات برند آلینوس مقابل دوربین قرار می‌گیرد. فیگو علاوه بر عکس‌های تبلیغاتی در تیزر‌‌های این برند جدید نیز بازی خواهد کرد.

گفتنی است، طی چند روز گذشته، آژانس تبلیغاتی ایران نوین تصاویری از لوئیس فیگو کاپیتان سابق رئال مادرید منتشر کرد که به نوعی نشان دهنده  همکاری این فوتبالیست به عنوان سفیر یک برند است.

بیشتر بخوانید:

به گزارش خبر ورزشی، تیزرهای تلویزیونی شرکت مذکور با حضور لوئیس فیگو پس از اینکه آماده پخش شد، قبل از دیدارهای استقلال و پرسپولیس و همچنین مسابقات مهم باشگاهی اروپایی به ویژه دیدارهای بارسلونا و رئال مادرید در قالب آگهی بازرگانی از شبکه ۳ پخش خواهد شد.

گفتنی است لوئیس فیگو اسطوره رئال مادرید و پرتغال پیش از این نیز 2 بار در ایران حضور داشته است. فیگو یک بار برای انجام یک بازی دوستانه میان ستارگان فوتبال جهان و ایران در سال 1394 و یک بار نیز به عنوان میهمان ویژه برنامه تلویزیونی برای قرعه کشی جام جهانی 2018 وارد ایران شده بود. این سومین سفر لوئیس فیگو به ایران محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

ویدئویی از لحظه ورود لوئیس فیگو به ایران

 

آلینوس به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت مواد شوینده و سلولزی با شعار «پاکیزگی در حد لالیگا» و با تکیه بر دانش و فناوری روز، همکاری با سفیر بین‌المللی برند خود، لوییس فیگو ستاره فوتبال را آغاز کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : آلینوس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز