کاهش 1200 تومانی قیمت دلار/ دلار در کانال 25 هزار تومان چقدر مقاومت می کند؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار امروز شنبه 17 آبان ماه 1399 با کاهش 1200 تومانی به کانال 25 هزار تومانی رفته است و انتظار کاهش قیمت بیشتر نیز کماکان در بازار وجود دارد.

به گزارش کاماپرس، دلار امروز در بازار غیررسمی ارز با کاهش 1200 تومانی قیمت مواجه شده است اما جو حاکم بر بازار نشان می دهد این پایان ریزش اسکناس آمریکایی نیست . باور کردن باخت ترامپ برای دلالان بازار بسیار سخت است و صاحبان دلارهای خانگی نیز هنوز به برد ترامپ امید بسته اند اما بر اساس آنچه گزارش ها از آخرین شمارش آرای بایدن نشان می دهد، برای این امید نمی توان پشتوانه منطقی پیدا کرد.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۵,۸۰۰ (بیست و پنج هزار و هشتصد) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۴.۶۶ درصدی داشته است. یورو نیز در بازار آزاد امروز با کاهش ۰.۰۹ درصدی، از ۳۲,۱۰۳ (سی و دو هزار و یکصد و سه ) تومان به ۳۲,۰۷۶ (سی و دو هزار و هفتاد و شش ) تومان رسید.

جزئیاتی از تغییر قیمت دیگر ارزهای معتبر

پوند یک ارز معتبر دیگر بود که امروز روند افزایش داشت و  به ۳۵,۵۴۲ (سی و پنج هزار و پانصد و چهل و دو ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱ درصدی داشته است.

راز آسمان پایتخت

درهم امارات (حواله) هم از اسکناس آمریکایی پیروی کرد و با کاهش ۶.۵۸ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۷,۱۵۰ (هفت هزار و یکصد و پنجاه ) تومان معامله شد.

در بازار امروز لیر ترکیه نسبت به ۲ روز پیش، با ۲۶۳ تومان کاهش، ۳,۰۳۳ (سه هزار و سی و سه ) تومان نرخ گذاری شد.

دلار کانادا امروز با کاهش ۰.۱۸ درصدی، از ۲۰,۷۲۲ (بیست هزار و هفتصد و بیست و دو ) تومان به ۲۰,۶۸۴ (بیست هزار و ششصد و هشتاد و چهار ) تومان رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز