کافه های لوکس آنتالیا برای تفریح های شبانه

کافه های آنتالیا-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

سالانه حدود 10 میلیون گردشگر در فصل تابستان به شهر آنتالیا سفر می‌کنند. اغلب این مسافران برای لذت بردن از سواحل آفتابی، تفریحات هیجان‌انگیز، طبیعت زیبا و پرسه زدن در مراکز خرید، تور آنتالیا را رزرو می‌کنند. اما گاهی هم نیاز است که در این شهر شلوغ و گردشگرپذیر، ساعاتی را در آرامش و سکوت سپری کرد. در چنین مواقعی، بهتر است کافه‌های محبوب و لوکس آنتالیا را بشناسیم. چرا که این کافه‌ها بهترین مکان برای تجربه لحظات آرامش‌بخش و تفریحات شبانه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، با ورود به فصل گرما به تعداد گردشگرانی که تور آنتالیا 1402 را رزرو می‌کنند افزوده می‌شود. افزایش تقاضا معمولاً با افزایش قیمت نیز مواجه می‌شود. اما تمام افراد می‌توانند تور آنتالیا را با قیمت‌های مناسب و بهترین خدمات از آژانس مسافرتی سلام پرواز رزرو کنند. همچنین، این مجموعه لاکچری‌ترین تورهای یوآل آنتالیا را نیز به مسافران ارائه می‌کند. در ادامه، کافه‌های محبوب و لوکس آنتالیا معرفی خواهد شد.

کافه تینر

محبوبیت این کافه در سراسر ترکیه زبانزد است. قهوه‌های کافه تینر توسط خود مجموعه تولید شده و به فروش می‌رسد. به همین دلیل، آنها تعهد زیادی به تهیه و فروش قهوه با کیفیت و مرغوب دارند. موقعیت کافه تینر برای کسانی که به دنبال یک مکان آرام و خلوت هستند، بسیار عالی است. در منوی کافه تینر، تنوع بی‌نظیری از نوشیدنی‌های سرد و گرم با قیمت مناسب و کیفیت عالی وجود دارد.

کافه های آنتالیا-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

کافه لیتل

اگر تمایل دارید تا ساعاتی را در یک کافه دنج و زیبا استراحت کرده و یک قهوه خوشمزه میل کنید، کافه لیتل گزینه مناسبی است. اینجا کارکنان بسیار خوش‌برخورد و دکور رنگارنگ و دلنشینی دارد. همچنین، کافه لیتل غذاهای خوشمزه و لذیذی را نیز در کنار سایر نوشیدنی‌های متنوعش سرو می‌کند.

استارباکس

کافی‌شاپ‌های زنجیره‌ای استارباکس در سراسر دنیا مشهور است. مرکز این کافه در سیاتل آمریکا قرار دارد. گردشگرانی که تور آنتالیا را رزرو می‌کنند بهتر است حتماً لقمه‌های سبک و نوشیدنی‌های بی‌نظیر استارباکس را تجربه کنند. کارکنان استارباکس خدمات خوبی را به مشتریان ارائه می‌کنند؛ اما گاهی شلوغی اینجا بر روی خدمات تاثیر منفی می‌گذارد که قابل درک است.

کافه کای تیز

کافه کای تیز در کنار نوشابه‌های تازه و قهوه‌های عالی، وعده‌های غذایی سبک نیز ارائه می‌کند. بنابراین، می‌توان ساعات خوشی را در اینجا سپری کرد. کای تیز، دکور بسیار خلاقانه‌ای دارد و مکانی مناسب برای گرفتن عکس‌های زیبا محسوب می‌شود. در صورتی که تصمیم گرفتید تا در کافه کای تیز یک تفریح شبانه دوستانه داشته باشید، به هیچ وجه شیرینی‌های خوشمزه اینجا را از دست ندهید.

کافه های آنتالیا-کاماپرس

کافه گرین پوینت

کافه گرین پوینت یک مکان دوست داشتنی است که نوشیدنی‌های مختلف و غذاهای خوشمزه‌ای دارد. این کافه با گیاهان سبز و رنگ‌های روشن تزئین شده است و محیطی جذاب برای دورهمی‌های خانوادگی محسوب می‌شود. در منوی کافه گرین پوینت انواع سالادها، پیتزاها، پاستاها و برگرها ارائه می‌شود. همچنین، مشتریان می‌توانند از قلیان‌های این کافه نیز استفاده کنند.

کافه کوزی

کافه کوزی هم به عنوان یکی از کافه‌های بسیار محبوب آنتالیا برای نوشیدن قهوه و استراحت شناخته می‌شود. دانه‌های قهوه کافه کوزی معمولاً از آلمان تهیه می‌شود و کیفیت خوبی دارد. این کافه یک مکان دنج را برای فریلنسرها در نظر گرفته تا بتوانند در محیطی آرام به کار خود بپردازند. کارکنان کافه کوزی، برخورد بسیار خوبی دارند و همیشه آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز