کارگزاری آگاه : معذرت خواهی مدیرعامل و ادامه اختلال در سامانه معاملات

بعد از مشکلات به وجود آمده در سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه مدیرعامل این کارگزاری با اذعان به ضعف زیرساخت ها در برابر توسعه ای که در بازار سرمایه ایجاد شده، از مشتریان این کارگزاری عذرخواهی کرد.

به گزارش کاماپرس، بر اساس تماس ها و کامنت های مشتریان کارگزاری آگاه ، اختلال در سامانه معاملاتی آگاه با گذشت سه روز از مشکل اولیه ، کماکان به طور کامل برطرف نشده و این کارگزاری در سرویس دهی به مشتریان با مشکل مواجه است.

مسئولان کارگزاری آگاه در پی بروز این مشکل در اطلاعیه ها و مصاحبه های خود سعی در دلجویی از مشتریان کارگزاری داشته اند و مدیرعامل این کارگزاری پیش از این از تمهیداتی برای جبران خسارت مشتریان خبر داده بود.

در تازه ترین تحول محمدرضا سرافراز، مدیرعامل کارگزاری آگاه از مشتریان این کارگزاری بابت اختلال در سامانه معاملاتی این کارگزاری عذرخواهی کرد.

وی گفت: سامانه در حال سرویس‌دهی است ولی اختلال داریم، با توجه به این که یک سری از قطعات را عوض کردیم منطقا در بار واقعی اختلالات مشخص می‌شود، تمام تلاش ما این است که اختلالات را به حداقل برسانیم.

آریاک سفر

بنا به اعلام تجارت نیوز، سرافراز افزود: همکاران من در بخش فنی این سه روز گذشته را شبانه روزی کار کردند تا تحت هر شرایطی امروز در بازار مشتریان بتوانند معاملات خود را انجام دهند، همچنین هر یک از مشتریان که با مشکل مواجه هستند می‌توانند به دفاتر ما مراجعه کنند و سفارشات خود را حضوری دهند.

واکنش سرافراز به تغییر کارگزاری توسط برخی مشتریان

وی در واکنش به این موضوع که برخی از مشتریان کارگزاری آگاه در حال تغییر کارگزاری هستند، عنوان کرد: سیاست چندین ساله ما این است که بتوانیم بهترین سرویس را به مشتریان بدهیم، سرمایه‌گذاری هنگفتی را در زیرساخت‌ها، نرم‌افزار و سخت افزار انجام دادیم ولی واقعیت این است که رشد بازار خیلی بیشتر از توسعه شرکت‌های کارگزاری است.

مدیرعامل کارگزاری آگاه تصریح کرد: ظرفیت ما در یکی دو سال اخیر چند برابر شده است، ولی بازار رشد زیادی کرده است، در عرضه اولیه مردم را علاقمند به حضور در بازار می‌کند، از سوی دیگر سهام عدالت  و صندوق‌های دولتی را داریم که همه این موارد استقبال عجیب و غریبی را در بازار به وجود آورده است و وظیفه ما این است که در بازار سرویس‌دهی را بیشتر کنیم.

وی افزود: برای حل این مشکل نیز همکاران من سه شبانه روز است که نخوابیدند و در حال تلاش هستند ولی این اتفاق خیلی قابل پیش‌بینی و در دسترس ما نبود که ناشی از عدم توجه ما باشد، اشکال فنی بود که پیش آمد، ولی مشتریان بدانند که با تمام توان در حال حل مشکل هستیم و از همه مشتریان عذرخواهی می‌کنم.

 

انتهای پیام

مرتبط با : کارگزاری آگاه
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز