چگونه کارمندان‌مان را برای روز مادر سورپرایز کنیم؟

رستوران ارکیده-کاماپرس

آمارها می‌گوید ۵۰ تا ۷۰ درصد از مادران دارای فرزند زیر ۱۸ سال شاغل هم هستند. در واقع زنان تقریبا نیمی از نیروی کار شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف را تشکیل می‌دهند. این مادران شاغل شایسته تقدیر و قدردانی برای نقش‌های چندگانه خود در خانه و محل کار هستند. برای همین هم شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و کوچک معمولا روز زن و مادر را فرصت و بهانه‌ای می‌دانند که با ارائه یک جشن و برنامه ویژه، قدردانی و حمایت خود را از مادران شاغل نشان دهند. شاید ایده جشن روز مادر در محل کار و دورهمی همکارانه به بهانه روز زن از دور تکراری به‌نظر برسد. اما شما می‌توانید همین ایده نسبتا تکراری برگزاری جشن ویژه روز مادر را برای همکاران خانم و خانواده‌هایشان به یک سورپرایز تبدیل کنید. سورپرایزی که علاوه ‌بر نشان دادن قدردانی و احترام شما نسبت به زنان و مادران شاغل، برای ایجاد یک محیط کاری همدلانه‌ و حمایت‌گرایانه‌تر هم به شما کمک کند.

مجموعه رستوران‌های ارکیده با ۱۰ شعبه فعال و با فضاها و معماری‌های متنوع مدرن و سنتی و همچنین منوی کاملی از بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی، یک مکان عالی برای برگزاری جشن روز مادر شرکت شما خواهد بود.

جذاب‌ترین و متنوع‌ترین فضاها و معماری‌ها

یکی از مهم‌ترین مزایای برگزاری جشن روز زن در رستوران‌های ارکیده این است که به لطف تنوع فضا و معماری شعبه‌های مختلف این رستوران‌ها، شما می‌توانید از یک باغ رستوران با آلاچیق و تخت‌های سنتی در فضای باز و سرسبز گرفته تا فضایی با معماری کلاسیک در دل شهر یا یک پنت‌هاوس با نمای کاملی از شهر، یک مورد را برای مکان جشن خود انتخاب کنید.

امکانات رفاهی عالی برای یک دورهمی بدون دغدغه

تمامی شعبه‌های رستوران‌های ارکیده علاوه‌بر فضای داخلی منحصر‌به‌فرد و تم‌های متنوع و متفاوت دارای امکانات رفاهی ویژه همچون پارکینگ اختصاصی، سالن VIP، خانه بازی کودکان و… هم هستند. صندلی کودک، منو خط بریل و مسیر ویژه ویلچر هم از دیگر خدمات ویژه رستوران‌های ارکیده است تا شما بتوانید یک میزبانی عالی و باکیفیت در مهمانی‌های سازمانی خود دریافت کنید.

همچنین اگر علاقه‌مند به برگزاری جشن در فضای باز رستوران‌های ارکیده هستید هم  هیچ جای نگرانی بابت سردی هوا یا باران و… وجود ندارد. چون تمامی تدارکات لازم برای فراهم کردن یک محیط گرم و دوستانه در فضای باز تمای رستوران‌ها فراهم شده است.

راز آسمان پایتخت

اجرای تم اختصاصی براساس رنگ‌های سازمانی شرکت شما

اگر می‌خواهید مراسم و جشن روز زن شرکت شما بسیار خاص باشد می‌توانید در زمان سفارش درخواست دهید تا براساس رنگ‌های سازمانی شرکت‌تان فضای رستوران با یک تم منحصر‌به‌فرد تزیین شود.

انواع خدمات تشریفاتی مانند گل‌آرایی و اجرای تم‌ در سالن‌های VIP شعب مختلف در اختیار شما خواهد بود. شعبه‌های مختلف رستوران ارکیده با داشتن ۷ دهه سابقه فعالیت در صنعت رستوران‌داری بهترین فضا و امکانات اجرای تم اختصاصی را با بالاترین کیفیت ممکن برایتان فراهم خواهند کرد.

رستوران ارکیده-کاماپرس

یک جشن شاد و مفرح با تدارک برنامه‌های جذاب و سرگرم‌کننده

یکی از اصول برگزاری دورهمی‌های سازمانی این است که این برنامه‌ها صرفا یک فضای خشک و اداری نداشته باشند. مثلا وقتی بهانه این دورهمی جشن روز مادر است می‌توانید برنامه‌های شاد مثل اجرای موسیقی زنده و مسابقات ساده و سرگرم‌کننده را هم تدارک ببینید.

سرویس‌دهی و خدماتی مثل اجرای موسیقی زنده برای حاضران هم بخش دیگری از مزایای منحصر‌به‌فرد مجموعه شعبه‌های رستوران ارکیده محسوب می‌شود. شما می‌توانید در زمان ثبت‌نام و رزرو روز ساعت مورد نظرتان، درخواست اجرای موسیقی زنده در ساعت موردنظرتان را هم با مجموعه هماهنگ کنید.

پذیرایی از مهمانان با یک شام اصیل ایرانی

وقتی پای دورهمی در رستوران در میان باشد، کیفیت غذاها و تنوع در منو بسیار مهم است. در رستوران‌های ارکیده انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات اولیه سرو می‌شود. منوی غذاهای ایرانی ارکیده شامل انواع کباب بره، سلطانی، برگ، بختیاری، ماهی قزل‌آلا، باقالی‌پلو با ماهیچه، جوجه چینی و زرشک‌پلو با مرغ در کنار نوشیدنی‌های متنوع و سالادهای رنگارنگ، تقریبا برای هر نوع سلیقه غذایی جوابگو خواهد بود.

وقتی پای دورهمی در رستوران در میان باشد، کیفیت غذاها و تنوع در منو بسیار مهم است. در رستوران‌های ارکیده انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات اولیه سرو می‌شود. منوی غذاهای ایرانی ارکیده شامل انواع کباب بره، سلطانی، برگ، بختیاری، ماهی قزل‌آلا، باقالی‌پلو با ماهیچه، جوجه چینی و زرشک‌پلو با مرغ در کنار نوشیدنی‌های متنوع و سالادهای رنگارنگ، تقریبا برای هر نوع سلیقه غذایی جوابگو خواهد بود. حتی مهمانانی که رژیم غذایی ویژه دارند و به‌طور مثال گیاه‌خوار هستند هم می‌توانند از بین غذاهای منوی رستوران ارکیده یک سفارش عالی برای خودشان انتخاب کنید.

رستوران ارکیده-کاماپرس

رزرو تلفنی رستوران ارکیده برای جشن روز زن

برای رزور یکی از شعبه‌‌های رستوران ارکیده به منظور برگزاری جشن روز زن کافی است با شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید یا به ‌صورت حضوری به شعبه موردنظرتان مراجعه کنید.

  • شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران) 34122-021
  • شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج) 34123-026
  • شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران) 65251616-021
  • شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن) 88885300-021
  • شعبه متل‌ قو (دارای ساحل اختصاصی) 54612212-011
  • شعبه منطقه آزاد انزلی (تنها رستوران گردان گیلان) 44404645-013
  • شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ) 45644480-013
  • شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر) 72146-021
  • شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه) 79397-021

انتهای پیام

مرتبط با : رستوران ارکیده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز