چگونه استفاده از مبل ماساژ موجب بهبود سلامتی می شود؟

صندلی ماساژ-کاماپرس
لست سکند

صندلی‌های ماساژور در نگاه برخی از افراد به عنوان یک وسیله لوکس در نظر گرفته می‌شود. این در حالی است که مطالعات بالینی متعدد نشان داده است که استفاده از این وسیله تاثیر قابل توجهی در گردش خون، سیستم ایمنی بدن و مدیریت فشار خون می‌گذارد. بنابراین، می‌توان گفت که خرید مبل ماساژ می‌تواند منجر بهبود برخی از بیماری‌ها شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بهداشت و سلامت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تحقیقات پزشکی نشان داده است که ماساژ منظم، توانایی‌های حل مسئله را افزایش می‌دهد. این مزیت باعث می‌شود تا افراد بتوانند در مقابله با چالش‌های مختلف زندگی با عملکرد بهتری مقابله کنند. داشتن یک مبل ماساژ در منزل، امکان بهره‌مندی از ماساژ منظم را برای شما فراهم می‌کند. اما این دستگاه چگونه موجب بهبود سلامت بدن خواهد شد؟

ماساژ درمانی استرس، تنش و اضطراب را کاهش می‌دهد

مطالعات بالینی نشان داده است که ماساژ درمانی، نشانه‌های استرس را در سطوح فیزیکی و روانی به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. کسانی که ماساژ درمانی را چندین بار تجربه کرده‌اند این نکته را تایید می‌کنند. همچنین، اندازه‌گیری فشار خون، میزان مصرف اکسیژن و سطح کورتیزول بزاق قبل و پس از ماساژ، یک راه بسیار آسان برای درک تاثیر این درمان بر روی استرس است. در جامعه امروزی، بیماری‌ها و مشکلات ناشی از استرس منجر به پرداخت 26 میلیارد دلار برای هزینه‌های پزشکی می‌شود. بنابراین، تهیه یک صندلی ماساژ نباید به عنوان یک خرید لوکس در نظر گرفته شود.

اسپاسم عضلات‌تان را برطرف کنید

هنگامی که ماهیچه‌ها بیش از حد انتظار در تمرینات ورزشی درگیر شوند و یا در وضعیت نامناسبی قرار بگیرند، سفت و دردناک می‌شوند. سفت شدن یا اسپاسم عضلات به کمی استراحت نیاز دارد. مبل ماساژ با بهبود گردش خون در بدن باعث می‌شود تا تنش در ماهیچه‌ها از بین برود و منجر به آرامش فیزیکی و روانی شما شود.

راز آسمان پایتخت

صندلی ماساژ-کاماپرس

بهبود جریان خون، سلامت شما را تضمین می‌کند

مبل ماساژ، تکنیک‌های مختلف ماساژ درمانی را به شما ارائه می‌کند. این تکنیک‌ها شامل غلتاندن، ضربه زدن، ورز دادن و شیاتسو می‌شود. تمام این تکنیک‌ها جریان خون را در بدن افزایش می‌دهد و این مسئله باعث تسریع بهبود بیماری‌ها، دفع سموم از بدن و تحریک اندورفین می‌شود.

با مبل ماساژ، سیستم ایمنی خود را تقویت کنید

یک ماساژ 45 دقیقه‌ای می‌تواند تعداد لنفوسیت‌های بدن را افزایش بدهد. لنفوسیت‌ها همان گلبول‌های سفید خون هستند که به دفاع از بدن در برابر بیماری‌ها کمک می‌کنند. بنابراین با افزایش تعداد لنفوسیت‌ها بدن می‌تواند بهتر در برابر بیماری‌هایی چون سرماخوردگی و آنفولانزا مقاومت کند.

با توجه به نکاتی که مطرح شد، کسانی که از استرس و ضعف سیستم ایمنی بدن رنج می‌برند، می‌توانند با خرید یک مبل ماساژ و ماساژ درمانی به صورت منظم بر مشکلات خود غلبه کنند. اگر برای خرید این دستگاه مصمم هستید می‌توانید مبل ماساژ مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت از فروشگاه هایپرجیم تهیه کنید. خریداران می‌توانند انواع تردمیل، دستگاه الپتیکال، دوچرخه ثابت و… را به صورت حضوری و یا اینترنتی از این مجموعه خریداری کنند. ضمانت کالا، خدمات پس از فروش و امکان خرید اقساطی از دیگر مزایای خرید از فروشگاه هایپرجیم است.

انتهای پیام

مرتبط با : هایپرجیم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز