چک کردن قیمت ریپل در یک سایت معتبر

آلت کوین از ابتدای سال 2023 میلادی تاکنون رشد خوبی داشته است، اما برخی از رمزارزها بیشتر مورد توجه معامله گران قرار گرفته‌اند. ریپل یکی از این رمزارزها است که رشد قیمتی خوبی داشته است و صرافی‌های ارز دیجیتال مختلف آن را عرضه می‌کنند.

امروز قیمت ریپل نسبت به روز قبل 1.76 درصد کم شده و در محدوده 0.46 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته اخیر این ارز دیجیتال کاهش 6.45 درصدی آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به نرخ کنونی رپیل، افرادی که قصد خرید این رمزارز را با پول رسمی کشور دارند باید 24 هزار و 721 تومان بپردازند. با توجه به اطلاعات و آمارهای موجود، هم‌اکنون حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال و بسترهای دیگر 1 میلیارد و 634 میلیون و 90 هزار دلار است. حجم بازار این رمزارز نیز به 24 میلیارد و 225 میلیون و 600 هزار دلار می‌رسد. طبق آخرین گزارش‌ها، 51 میلیارد و 750 میلیون و 800 هزار سکه از این رمزارز در گردش بوده و عرضه کل آن 100 میلیارد واحد است.

مختصری درباره تاریخچه ریپل و ویژگی‌های این رمزارز

ریپل با نماد اختصاری XRP در بین ده رمزارز برتر بازار قرار دارد و 1.94 درصد از کل بازار رمزارزها را در اختیار گرفته است. ارز دیجیتال ریپل سال 2012 توسط جد مک کلاب، دیوید شوارتز و آرتور بریتو به بازار رمزارزها معرفی شد. هدف این سه شخص از ایجاد ریپل، معرفی جایگزین بهتر و کارآمدتر به جای بیت کوین بود.

راز آسمان پایتخت

ارزش بازاری این ارز دیجیتال بیشتر از 24 میلیارد دلار است و هر روز رشد پیدا می‌کند. این رمزارز نیز مانند دیگر ارزهای دیجیتال در زمان رشد قابل توجه بازار، افزایش نرخ زیادی را تجربه کرده است. بالاترین قیمت این ارز در تاریخ 14 دی ماه 1396 بود که به مرز 3.83 دلاری رسید.

این رمزارز به دلیل فراهم کردن سرعت بالای نقل و انتقال، کارمزد بسیار پایین برای انجام تراکنش‌ها و افزایش مقیاس پذیری توانسته نظر معامله گران زیادی را به خود جلب کند. هم اکنون این رمزارز طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و خدمات پرداخت مانند دفی و ان اف تی‌ها را به مشتریان بازار رمزارزها ارائه می‌دهد. این رمزارز با جاوا نگارش شده است.

صرافی‌ ارز دیجیتال مختلفی این رمزارز را ارائه می‌دهند، اما در میان آن‌ها ATAIX بیشترین سهم را دارد. گزارش‌های نهایی نشان می‌دهد که 73.44 درصد از حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال در صرافی مذکور انجام می‌شود.

بهترین درگاه برای مشاهده قیمت ریپل کدام است؟

معامله گران ایرانی نیز امکان خرید و فروش و مشاهده قیمت ریپل در صرافی ارز دیجیتال معتبر داخلی را دارند. صرافی ارز دیجیتال ایرانی همتاپی یکی از درگاه‌های مطمئن است که افراد از طریق می‌توانند هر نوع رمزارزی اعم از ریپل، اتریوم و … را معامله کنند.

افرادی که مایل به خرید ریپل از این درگاه هستند کافی است به پنل کاربری این مجموعه مراجعه کرده و از طریق یکی از دو روش بازار معاملاتی و خرید مستقیم برای خرید این رمزارز اقدام کنند.

لازم به ذکر است، معامله گران با خرید و فروش مستقیم ریپل در صرافی ارز دیجیتال همتاپی، از پرداخت کارمزد معاف می‌شوند. این درگاه گذشته از فراهم کردن امکان انجام معاملات بدون پرداخت کارمزد، به دلیل تامین امنیت و نوسازی سیستم انجام معاملات مورد توجه معامله گران قرار دارد و مشتریان آن با آسودگی خاطر به انجام معاملات می‌پردازند.

در صورتی که هنگام انجام معاملات مشکلی به وجود بیاید، تیم پشتیبانی این مجموعه در تمامی روزهای هفته به صورت شبانه روزی همراه شما خواهند بود و در جریان خرید و فروش به شما کمک خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : همتاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز