چه نوع تحلیلی در تعیین قیمت بیت کوین کمک کننده است؟

عرضه و تقاضا مورد مهمی در هر نوع بازار مالی است. این مورد به دلیل تعیین قیمت اهمیت دارد و باید به آن توجه ویژه شود. معامله گران بازار رمزارزها به منظور آگاهی از حجم عرضه و تقاضا باید تحلیل تکنیکال را به کار ببرند.

به گزارش کاماپرس، تحلیل تکنیکال مزایای زیادی دارد و فقط یکی از آن‌ها اطلاع از حجم عرضه و تقاضا است. افراد با به کارگیری این نوع تحلیل امکان آگاهی از تشخیص زمان ورود و خروج برای انجام معاملات را دارند. ضمنا با به کارگیری این تحلیل معامله گران به راحتی امکان تشخیص الگوی مناسب و استفاده از آن را دارند. ضمنا این تحلیل باعث ارائه اطلاعات بدون تاخیر می‌شود. این تحلیل برای پیش بینی قیمت بیت کوین کاربرد زیادی دارد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 17 بهمن

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز ۱۷ بهمن با شما همراه هستیم. همچنان بیت کوین در تایم فریم ۴ ساعته نتوانسته از روند رنج خود خارج شود. خریداران و فروشندگان بیت کوین همچنان در ابهامات زیادی برای تصمیم‌گیری هستید. نه پول بزرگی برای صعود بیت کوین به آن وارد شده و نه اینکه شاهد اتفاقات خیلی هیجانی برای خروج پول از بیت کوین هستیم. در نهایت تا وقتی که روند رنج فعلی شکسته نشود، نمی‌توان تصمیم‌گیری درستی درباره روند بیت کوین داشت.

راز آسمان پایتخت

البته نمودار کلی بیت کوین نشان از این دارد که باید در هفته‌های آتی یک روند نزولی را در آن شاهد باشیم. بعد از صعودهای چند وقت اخیر، بیت کوین دیگر انرژی لازم برای رشد قیمتی را نداشته و عملا یا نیاز به تزریق دوباره پول دارد و یا اینکه برای جمع‌آوری نقدینگی باید کمی بیشتر نزول کند. البته روند بیت کوین از دیدگاه ما برای بازه‌های زمانی دو سه ماهه صعودی است و انتظار داریم تا قبل از هاوینگ بیت کوین، این ارز دیجیتال مسیر صعودی خود را دوباره در پیش بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز