چند نکته کاربردی برای سفارش کمد دیواری و کلوزت

کمد دیواری بخشی از مبلمان و دکوراسیون هر خانه را تشکیل می‌دهند. یک آیتم ضروری که جهت حفظ لباس‌ها و وسایل شخصی به آن نیاز داریم. از آن‌جا که در تولید کمد دیواری، سبک‌های مختلف را می‌توان سفارش داد در نتیجه متریال‌های گوناگونی نیز وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم چوبی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به دلیل طیف وسیعی از سبک‌ها، اندازه‌ها، انواع و مواد موجود در بازار، انتخاب کمد دیواری مناسب دشوار است. سفارش یک کمد خوب یک سرمایه گذاری عالی است، خریدی که مادام العمر و ماندگار خواهد بود. در ادامه کاماپرس به بیان چند نکته کاربردی هنگام انتخاب کمد دیواری می‌پردازد.

فضا و نیازهای خود را در نظر بگیرید

در مرحله اول ضروری است که بدانید به چه نوع کمدی نیاز دارید. توجه به این مسئله که کمددیواری در کدام قسمت منزل قرار دارد بسیار مهم است. مسلما کمد دیواری اتاق خواب با کمددیواری اتاق نشیمن طراحی متفاوتی دارد. حداقل چیزی که تمامی کمد های دیواری و کلوزت در اتاق خواب باید داشته باشند یک ریل است تا لباس‌ها را بتوان آویزان کرد و چند کشو که لباس‌های تا شده را قرار داد.

پس از آن هرچه که هست به نیازهای شما بستگی دارد. اگر فضای مناسبی دارید، مشکل چندانی از این بابت ندارید. برای اتاق‌های کوچک توصیه می‌شود یک کمد توکار را سفارش دهید. هنگام طراحی و سفارش باید این نکات را در نظر داشت که چه کسانی قرار است از کمددیواری استفاده کنند. با درنظر گرفتن تمامی این موارد نتیجه کار قطعا رضایت بخش خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

درب‌های کمد را دست کم نگیرید

انواع مختلفی از درب کمد های دیواری و کلوزت وجود دارد. انتخاب درب به میزان فضای موجود و عمق کمد بستگی دارد. درب لولایی سنتی‌ترین و رایج‌ترین گزینه افراد است. اگر تصمیم دارید این نوع درب را سفارش دهید باید بدانید که آن‌ها بدون برخورد با چیزی به راحتی باز و بسته می‌شوند.

این درب‌ها مناسب کمدهای نسبتا کم عمق است. درصورتی‌که نیاز به صرفه جویی در فضا دارید درب‌های کشویی نیاز شما را برطرف می‌کند. درب‌های تاشو، کمتر مورد استقبال قرار می‌گیرد اما ممکن است مناسب اتاق شما باشد.

متریال باکیفیت انتخاب کنید

ام دی اف یک متریال اقتصادی محسوب می‌شود. مزیت دیگر آن، تنوع گسترده در رنگ و طرح است. کمددیواری هایگلاس بیشتر برای فضاهای مدرن کاربرد دارد. های گلاس به دلیل داشتن سطح درخشان و براق، نور را بهتر منعکس می‌کند درنتیجه در فضاهای کوچک و کم نور بیشتر استفاده می‌شود.

در نظر بگیرید که از متریال هایگلاس برای کمد دیواری کلاسیک و کمددیواری نئوکلاسیک نمی‌توان استفاده کرد. کمد های دیواری و کلوزت انزو با رنگ پلی اورتان از محبوبیت نیز برخوردار هستند. در این نوع کمدها، ام دی اف خام را به وسیله دستگاه به خصوصی طراحی می‌کنند، سپس به وسیله رنگ پلی اورتان پوشش مورد نظر را ایجاد می‌کنند.

رنگ پلی اورتان از جمله رنگ‌های زیبا و مقاوم است که در اجرای کابینت و کمددیواری بسیار مورد مصرف قرار می‌‌گیرد. انتخاب کمد دیواری کلاسیک و نئوکلاسیک تنها به سلیقه و فضای شما بستگی دارد. هندسه دقیق، نماهای پتینه کاری شده، توجه به جزئیات و تزئینات زیاد در طراحی کمد دیواری کلاسیک رخ می‌دهد. کمددیواری نئوکلاسیک از جزئیات کمتری برخوردار است.

بهتر است قبل از خرید چند بار فکر کنید و یک بار سفارش دهید. انتخاب کمد ایده‌آل نباید پیچیده باشد. نکات مطرح شده را به خاطر بسپارید تا از نتیجه نهایی آسوده خاطر باشید. شرکت سپیدارچوب با تولید انواع کمد های دیواری و کلوزت در سبک‌های مختلف با متریال‌های درجه یک، های گلاس، وکیوم و رنگ‌شده در تولید مصنوعات چوبی فعالیت می‌کند.

طرح‌های کمد های دیواری و کلوزت شامل انواع مدرن و نئوکلاسیک و کلاسیک می‌شود. سپیدارچوب ضمن قبول سفارش انواع کمد دیواری، در تولید قرنیز، انواع درب‌ها، روکوب و کاور فعالیت می‌کند. کاربران می‌توانند جهت آشنایی با انواع کمد دیواری هایگلاس، کمددیواری نئوکلاسیک و کمد دیواری کلاسیک به وبسایت و شبکه‌های اجتماعی سپیدارچوب مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : سپیدار چوب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز