چند روش برای چاپ عکس روی تابلو فرش وجود دارد؟

قالی کاشان-کاماپرس
لست سکند

تابلو فرش‌ها در انواع و اشکال مختلف به بازار عرضه شده و برای کادو دادن و تزئین منزل کاربرد دارند. تابلو فرش چاپی یکی از انواع تابلو فرش‌های موجود در بازار است که قابلیت سفارشی‌سازی دارد. اگر فردی مایل به چاپ عکس چهره یا منظره مورد نظر خود روی تابلو فرش باشد کافی است به فرش بافی معتبر سفارش دهد.

به گزارش کاماپرس، تابلو فرش‌ها در انواع مختلف دستباف، ماشینی و … در بازار وجود دارند. هر یک از این تابلو فرش‌ها با یکدیگر تفاوت جزئی دارند و به همین دلیل قیمت‌ آن‌ها با هم متفاوت است. تابلو فرش چاپی یکی از انواع پرفروش بازار محسوب می‌شود که نسبت به دیگر تابلو فرش‌ها هزینه کمتری دارد و طی زمان کوتاهی آماده می‌شود. تعداد رنگ به کار رفته در تابلو فرش چاپی نسبت به موارد مشابه بسیار بالا است. این نوع تابلو فرش‌ها قابلیت شست و شو دارند و در گذر زمان رنگ آن‌ها تغییر نمی‌کند.

چاپ عکس مورد نظر مشتریان روی تابلو فرش‌ به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که در ادامه توضیح داده خواهد شد؛

چاپ به روش کلاریس

یکی از روش‌های جدید چاپ عکس و طرح روی فرش، روش چاپی کلاریس است. این روش یکی از روش‌های نوین چاپ عکس روی تابلو فرش محسوب می‌شود که طی چند سال گذشته مورد توجه تولیدکنندگان داخلی قرار گرفت. این روش چاپی تاکنون توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

به منظور چاپ عکس به این روش ابتدا باید یک فرش سفید خام با تعداد شانه کم و تراکم بالا وجود داشته باشد. این فرش خام را زیر دستگاه مخصوص قرار می‌دهند و سپس دستگاه مربوطه براساس برنامه‌ای که به آن داده شده، رنگ را به عمق بافت و خاب فرش وارد می‌کند.

راز آسمان پایتخت

مشتریان معتقدند آماده‌سازی تابلو فرش چاپی به روش کلاریس مناسب است و طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. برخی بر این باورند که این مدل چاپ عکس روی تابلو فرش با بافت ماشینی رقابت می‌کند.

تابلوفرش-کاماپرس

چاپ عکس روی تابلو فرش با روش سریع سابلیمیشن

روش چاپ سابلیمیشن اولین روش چاپی در ایران محسوب می‌شود. این روش مانند چاپ روی کاغذ است، منتهی طرح و رنگ چاپ شده روی فرش کیفیت و پایداری بیشتری دارد. در این روش نیز به یک فرش خام نیاز است تا زیر دستگاه چاپ قرار بگیرد و براساس برنامه داده شده به آن، طرح مورد نظر روی تابلو فرش چاپ شود. براساس این روش طرح با پرس سنگین و حرارت بالا روی فرش خام چاپ شده و به این ترتیب تابلو فرش چاپی مورد نظر مشتری آماده می‌شود. تابلو فرش‌هایی که به این روش طراحی می‌شوند نیز قابل شست و شو هستند و کیفیت مناسبی دارند.

هر دو مدل چاپ عکس روی تابلو فرش به صرفه‌تر از تابلو فرش ماشینی و دستباف هستند و طرح و رنگ‌های متنوعی دارند. همین مسائل سبب شده تا مردم به این روش‌های نوین چاپی نیز توجه داشته باشند و آن‌‌ها را بپذیرند.

خرید تابلو فرش چاپی و قالی از فرش کاشان

افرادی که مایل به سفارش و خرید انواع تابلو فرش چاپی با طرح و رنگ مورد نظر خود هستند، کافی است به فرش بافی‎‌های معتبر مراجعه کنند. فرش کاشان یکی از مجموعه‌های باسابقه در خصوص بافت و تولید انواع فرش، قالی، تابلو فرش و … است.

این مجموعه بالغ بر چند دهه در حوزه بافت و تولید انواع فرش سابقه دارد. افرادی که مایل به خرید فرش و قالی مورد نظر خود از این مجموعه هستند کافی است و درباره انتخاب محصول مورد نظر خود آگاهی کافی را ندارند، کافی است با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرند تا راهنمایی‌های لازم به آن‌ها ارائه شود، سپس محصول مورد نظر را خریداری کنند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : قالی کاشان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز