چطور رایگان به جام جهانی قطر سفر کنیم؟

جام جهانی فوتبال 2022 قطر، بیست و دومین دوره از این رویداد بین المللی ورزشی است که از ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در کشور قطر برگزار می شود.

در این صفحه خبرهای مربوط به جایزه‌ها و آفرهای جام جهانی به‌روز می‌شود. اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید.

تورنمت جهانی 2022 قطر، اولین جام جهانی است که به میزبانی یک کشور بسیار کوچک برگزار می شود و می توان گفت دومین جام جهانی فوتبال در آسیاست چراکه اولین دوره آن در سال  ۲۰۰۲ به میزبانی  مشترک کره جنوبی و ژاپن در این ابر قاره کهن برگزار شده است.

در همین زمینه بخوانید:

قطر که بناست میزبان جام جهانی فوتبال 2022 باشد، از همسایگان جنوبی ایران است که در حاشیه خلیج فارس قرار گرفته و روابطی دوستانه و مسالمت آمیز بین دو کشور برقرار است.

آریاک سفر

از اولین روزهای پس از انجام قرعه کشی در فیفا و تعیین قطر به عنوان میزبان مسابقات فوتبال جام جهانی 2022، مسئولان برگزاری این رقابت جذاب و پرهیجان به ایجاد ساختارهای لازم برای برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ پرداختند تا به بهترین نحو از ورزشکاران و نیز تماشاگران این رقابت حساس، نفس گیر، پرطرفدار و پربیننده میزبانی کنند.

بر اساس اخباری که تاکنون از این رویداد بین المللی منتشر شده، قرار است تمامی مسابقات فوتبال در 8 استادیوم‌ نزدیک به دوحه، پایتخت قطر برگزار ‌شود. همه این ورزشگاه ها با فاصله کمی از هم قرار گرفته اند و ورزشکاران و تماشاگران لازم نیست مدت زمانی طولانی را برای رسیدن به این ورزشگاه ها صرف کنند.

از آنجا که فوتبال ورزش پرطرفداری بین مردم دنیاست و از سوی دیگر بناست یک دوره مسابقات بین المللی با حضور تیم های مطرح جهانی آن هم از نوع ملی در آن، زیر سایه جام جهانی فوتبال قطر برگزار شود، علاقمندان برای شرکت حضوری و تماشای از نزدیک این مسابقات در حال برنامه ریزی برای سفر به قطر و حضور در این کشور هستند.

تاکنون اخبار متفاوتی از میزان هزینه های موجود برای سفر به قطر و دیدار مسابقات جهانی فوتبال مطرح شده است؛ شنیده می‌شود که قیمت بلیط های جام جهانی قطر توسط سازمان فیفا بین 69 دلار تا 2200 دلار تعیین شده که این قیمت برای بازی های نهایی و نیمه نهایی به رقمی بین 600 تا 604 دلار نیز افرایش پیدا خواهد کرد. البته قیمت بلیط ها با توجه به اینکه صندلی در کدام قسمت از استادیوم قرار داشته باشد، متفاوت است.

با یک حساب سرانگشتی، هزینه های سفر به قطر را حدود 70-80 میلیون تومان در نظر گرفت؛ هزینه ویزا با حدود ۲ میلیون تومان، بلیت رفت ‌و برگشت ۳۰ میلیون تومانی، ۲۷ میلیون تومان هزینه اقامت، ۶ میلیون تومان هزینه خورد و خوراک، حمل ‌ونقل حدود ۵ میلیون تومانی، ۶ میلیون تومان بلیط بازی‌ های جا‌م‌ جهانی و نیز ۵ میلیون تومان هزینه ‌های مربوط به تفریحات که سرجمع مبلغ قابل توجهی خواهد بود.

با توجه به این هزینه‌های زیاد و همچنین تمایل بسیار زیاد مردم برای حضور در جام جهانی برخی برندهای معتبر ایرانی، سعی می‌کنند با طراحی و اجرای مسابقه‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی کاربران را تشویق کنند تا با خرید محصولات و خدماتشان، شانس خود را برای حضور رایگان یا کم‌هزینه در جام جهانی قطر امتحان کنند.

طراحی و اجرای چنین کمپین‌هایی معمولا همزمان با رویدادهایی نظیر جام جهانی و جام ملتهای آسیا و … رواج پیدا می‌کند.

کاماپرس تا زمان برگزاری مسابقات جام جهانی با رصد مداوم فعالیت شرکتهای معتبر ایرانی، مسابقه‌ها و چالش‌هایی که با جایزه حضور در قطر برگزار می‌شوند را در این صفحه اطلاع‌رسانی می‌کند.

جایزه 50 میلیون تومانی ایرانسل برای سفر به قطر

برخی از اپراتورهای تلفن همراه مانند ایرانسل نیز از این رویداد مهم و بین المللی فوتبالی غافل نمانده‌اند و در اقدامی جالب و غافلگیر کننده هدایایی برای مشترکان فوتبال دوست خود در نظرگرفته‌اند.

ایرانسل ۳۰ کمک‌هزینه ۵۰ میلیون تومانی سفر به جام جهانی قطر را به مشترکان شرکت کننده در جشنواره خود، به قید قرعه جایزه می‌دهد.

مهلت شرکت در این قرعه کشی از یک دی تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ بود و افراد می‌توانستند از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من یا فروشگاه اینترنتی ایرانسل مبلغ ۱۰ هزار تومان تراکنش داشته باشند تا در این قرعه کشی شرکت داده شوند. قرعه کشی ایرانسل در سال ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

جایزه شاتل موبایل برای طرفداران فوتبال: کمک هزینه 30 میلیون تومانی

اما شاتل موبایل نیز تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۰ فرصتی برای مشترکان خود فراهم کرده بود تا برای فعالیت‌های خود در شبکه شاتل موبایل به ازای هر هزار تومان پرداخت برای خرید شارژ، بسته اینترنت، سیم‌کارت و یا مودم یک امتیاز برای شرکت در قرعه‌کشی کمک هزینه ۳۰ میلیون تومانی سفر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دریافت کنند.

حال، با توجه به حضور علاقمندان گسترده فوتبالی در کشور و نیز تب داغی که این رویداد بین المللی در ماه های آخر منتهی به برگزاری آن در کشور ایجاد می کند، باید دید چه تعداد از این علاقمندان خوش شانس هستند و از طریق این دو اپراتور تلفن همراه می‌توانند در این رویداد بین المللی شرکت کنند.

مانیاپرواز

علاوه بر شرکت‌ها و برندهایی که تخفیف‌های هیجان‌انگیز برای طرفداران فوتبال و علاقمندان به شرکت در جام جهانی دوحه در نظر گرفته‌اند، برخی آژانس های مسافرتی اقدام به برگزاری ارزان ترین تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ کرده‌اند و به این ترتیب، سفر به جام جهانی قطر با بودجه‌ها و هزینه‌های مختلف امکان‌پذیر شده است.

مانیاپرواز یکی از معتبرترین برگزارکنندگان تورهای مسافرتی برای حضور در بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال است که ارائه ارزان ترین تور جام جهانی قطر را نیز در پکیج‌های مسافرتی خود گنجانده. علاقمندان می‌توانند با انتخاب پکیج‌های ویژه این آژانس، از سفر خود نهایت استفاده و لذت را ببرند.

این مطلب در روزهای آینده به‌روز می‌شود …

انتهای پیام

مرتبط با : ایرانسلشاتل موبایلمانیا پرواز
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز