چطور دلار را به تتر تبدیل کنیم؟

کاربران بازار ارزهای دیجیتال با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارند به خرید و فروش رمزارز می‌پردازند. در حال حاضر و با توجه به نوسانات مداوم بازار رمزارزها، خرید و فروش ارز دیجیتال با پشتوانه مشخص یا دارای قیمت باثبات بیشتر مورد توجه قرار دارد. تتر یکی از این رمزارزها بوده که خرید آن برای کاربران ایرانی بازار ارزهای دیجیتال نیز راحت است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازار رمزارزها با وجود عمر نسبتا کم در مقایسه با ارزهای فیات، توانسته جایگاه خوبی بین مردم کشورهای مختلف به دست آورد و تقریبا از تمامی کشورها کاربرانی داشته باشد. معامله در این بازار با داشتن اطلاعات کافی و آگاهی از قیمت روز رمزارزهای مختلف کار چندان دشواری نیست و مشتاقان و علاقمندان این بخش از طریق صرافی‌های معتبر یا درگاه‌های مناسب امکان خرید و فروش رمزارز مورد نظر خود را دارند.

چرا کاربران به رمزارز تتر توجه دارند؟

تتر یکی از ارزهای دیجیتالی است که به دلیل داشتن پشتوانه مشخص و قیمت باثبات باعث حفظ ارزش پول سرمایه گذاران می‌شود و یک دارایی مناسب برای نگهداری در بلندمدت است. در واقع به ازای هر یک تتر، یک دلار درون بانک‌ها و مکان‌های سرمایه گذاری ذخیره شده تا پشتوانه این پول باشد. همین موضوع باعث می‌شود تا قیمت این ارز همیشه در حدود یک دلار باشد و این رمزارز دچار نوسانات قیمتی نشود. تتر در بازار رمزارزها که یکی از پرمخاطره‌ترین بازارهای مالی جهان محسوب می‌شود، یک دارایی امن به حساب می‌آید.

مراحل خرید تتر با دلار

کاربران ایرانی که مایل به تبدیل دلار یا هر ارزی به تتر هستند، ابتدا باید وبسایت یا درگاه معتبری را برای معامله انتخاب کنند. اشخاصی که امکان تبدیل دلار یا ارز دیگری را با تتر دارند می‌توانند در سایت مورد نظر ثبت نام کرده یا از طریق بخش معاملات فوری برای خرید این رمزارز اقدام کنند.

آریاک سفر

به منظور تبدیل دلار به تتر، بعد از انتخاب روش معاملاتی، لازم است مشتریان حساب خود را با استفاده از کارت اعتباری یا دیگر روش‌های مورد اطمینان شارژ کنند و به تعداد مورد نظرشان این ارز دیجیتال را بخرند. افراد امکان ذخیره این رمزارز را در کیف پول خود دارند. همچنین کاربران می‌توانند در لحظه و به راحتی این رمزارز را با دیگر ارزهای دیجیتال مبادله کنند. برای کاربران ایرانی خرید تتر و تبدیل آن به دیگر رمزارزها مناسب است. بنابراین در صورتی که فردی قصد خرید و فروش بیت کوین را داشته باشد، بهتر است ابتدا تتر خریداری کرده و آن را به بیت کوین تبدیل کند.

برخی از خدمات وبسایت صرافی

کاربران ایرانی که قصد خرید و فروش ارز دیجیتال مذکور یا دیگر رمزارزها را دارند، می‌توانند از خدمات وبسایت صرافی استفاده کنند. علاوه بر تتر، خرید و فروش بیت کوین ، دوج کوین، اتریوم و دیگر رمزارزها از این سایت به دلیل داشتن قیمت مناسب و تامین امنیت کاربران و پشتیبانی 24 ساعته مناسب است.

این مجموعه از سال 1398 انواع خدمات مرتبط با بازار رمزارزها را به مشتریان خود ارائه داده است. براساس آمار و اطلاعات ارائه شده، تعداد کاربران این مجموعه به 127 هزار و 223 نفر می‌رسد. تاکنون 2 میلیون و 501 هزار و 109 تراکنش موفق و 14 میلیون و 421 هزار و 181 سفارش از طریق این سایت به ثبت رسیده است.

دلایل توجه کاربران به وبسایت صرافی را بدانید

افراد گذشته از خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها از طریق این سایت، امکان کسب درآمد و جوایز مختلف را دارند. آخرین جشنواره این مجموعه مربوط به پاییز سال جاری بود که به حساب کاربران با میزان تراکنش و خرید مشخص، بدون قرعه کشی، رمزارز کاردانو و لونا کلاسیک واریز شد.

این مجموعه از لحاظ کارمزدهای مناسب نیز مورد توجه مشتریان قرار دارد. تمامی خرید و فروش‌ رمزارز و نرخ‌های نمایش داده شده در تابلو قیمت‌ها و لیست مارکت‌ها در این سایت بدون واسطه و لحظه‌ای هستند. در واقع این مجموعه هیچ نوع کارمزد پنهانی را از مشتریان اخذ نمی‌کند. تمامی کارمزدها مرحله به مرحله به اطلاع کاربران این سایت خواهد رسید و تمامی فرآیندها به صورت شفاف و مستقیم خواهد بود. در صورتی که کاربران سطح دسترسی بیشتر و پلن کاربری در اختیار داشته باشند، امکان استفاده از مزایایی مانند کارمزدهای پایین و مارکت‌های مبتنی بر تتر را هم خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز