چطور در اکسپو دبی ثبت نام کنیم؟

علاقه‌مندان به اکسپو 2020 دبی ، رویداد بی نظیر جهان در حوزه فناوری، نوآوری و گردشگری، چه به عنوان مشارکت کننده و چه به عنوان بازدید‌کننده، از هم اکنون باید اقدامات لازم را جهت ثبت نام و فراهم کردن شرایط حضور در این رویداد به عمل آورند.

به گزارش کاماپرس، اکسپو بزرگترین گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب وکارهای ایده‌محور جهان است و بر این اساس حضور در اکسپو به عنوان مشارکت‌کننده و غرفه دار مستلزم آن است که کسب وکار یا شرکت شما فناورانه، دانش بنیان و مبتنی بر ایده‌های نوین باشد.

بازدید کنندگانی که به صورت مستقل چه به عنوان گردشگر و چه به عنوان بازدیدکننده هدفمند و متخصص خواستار حضور در این رویداد هستند باید از هم اکنون به فکر تهیه کارت (بلیت) ورود به نمایشگاه اکسپو ، ویزای دبی و محل اقامت خود باشند. این افراد می توانند امور مذکور را به صورت شخصی انجام دهند یا این امور را به برخی شرکت ها و آژانس ها که به صورت تخصصی اقدام به اعزام بازدیدکنندگان به اکسپو می کنند، بسپارند.

توصیه می شود اگر در زمینه گردشگری نمایشگاهی تجربه‌ای ندارید روش دوم یعنی اعزام از طریق آژانس های گردشگری معتبر و صاحب صلاحیت برای بازدید از اکسپو استفاده کنید چرا که این کار نیازمند تجربه و تخصص است.بد نیست بدانید حداقل یک روز کاری برای خرید کارت ورودی نمایشگاه اکسپو 2020 دبی زمان لازم است.

تمام شرکت‌های حاضر در پاویون ایران در اکسپو کسب وکارهای دانش‌بنیان به معنی اخص آن نیستند بلکه برخی از آنها، شرکت‌های بزرگ و صاحبنام در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، خودرو، فولاد ، شرکت‌های فنی و مهندسی و نیروگاهی و … هستند که در بخش‌های زیرمجموعه خود ایده‌های نوین و نوآورانه‌ای را اجرایی کرده‌اند.

آریاک سفر

جدا از این اَبَرشرکت‌ها که از مدتها قبل حضورشان را در اکسپو قطعی کرده اند، شرکت‌های دانش بنیان برای ثبت نام و حضور در اکسپو 2020 دبی باید از فیلتر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری عبور کنند.

به بیان دقیق‌تر بخشی از فضای پاویون ایران در اکسپو به شرکت های خلاق و دانش بنیان مورد تأیید معاونت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،  اختصاص یافته است و این شرکت ها باید  برای تعیین صلاحیت خود، کاربرگی را که در سایت فراخوان ثبت نام اکسپو به آدرس iran2020expo.ir ضمیمه شده تکمیل کرده و این برگه را به ایمیل دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق به آدرسircreative@isti.ir  ارسال کنند.

سایر شرکت های علاقه مند به مشارکت در اکسپو دبی که جزو شرکت های دانش بنیان دسته بندی نمی شوند نیز می توانند با ارتباط گرفتن با اتاق های بازرگانی استانی و انجمن ها و تشکل های مرتبط با کسب وکار خود از کم و کیف ثبت نام و حضور در این رویداد مطلع شوند.

ضمنا اتاق بازرگانی ایران و امارات مسئولیت زمینه‌سازی حضور شرکت‌های بخش خصوصی علاقه مند به مشارکت در اکسپو خصوصا حضور شرکت‌های صادرات محور و آژانس های گردشگری در این رویداد را به عهده دارد و در این زمینه مکاتباتی با انجمن‌ها و تشکل های بخش خصوصی انجام داده است. شماره تلفن ۸۸۸۱۰۵۲۵-۰۲۱در اتاق بازرگانی ایران و امارات پاسخگوی فعالان اقتصادی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط حضور و ثبت نام در اکسپو 2020 دبی است.

انتهای پیام

 

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز