داشتن چشم‌ هایی گیرا فقط با این 3 قلم لوازم آرایش

آرایش چشم-کاماپرس

چشم یکی از عناصر مهم در زیبایی چهره افراد محسوب می‌شود؛ به‌طوری که استفاده از خط چشم مشکی در کنار ریمل و سایه چشم می‌تواند تاثیر بسیاری بر زیباتر شدن و آرایش کلی صورت داشته باشد. مهم‌ترین نکته در هنگام آرایش چشم علاوه بر آرایش اصولی، استفاده از لوازم آرایش باکیفیت  برای اطمینان از سلامت چشم‌ها است.

به گزارش کاماپرس به نقل از سفیر، چشم یکی از اعضای مهم بدن است که سلامت آن در هنگام خرید لوازم آرایش بسیار اهمیت دارد. استفاده از لوازم آرایش بی کیفیت می‌تواند سبب ایجاد انواع التهاب، عفونت، آلرژی، گل مژه و حتی ورود آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری بر چشم‌ها شود. ضمن این‌که استفاده مداوم از لوازم آرایش چشم می‌تواند باعث ریزش مژه‌ها شود. کاماپرس در ادامه به معرفی انواع لوازم آرایش چشم و نحوه استفاده اصولی از آن‌ها می‌پردازد.

بهترین روش برای کشیدن خط چشم مشکی

استفاده از خط چشم مخصوصا در رنگ مشکی، برای حالت بخشیدن و فرم دادن به چشم‌ها بسیار طرفدار دارد؛ با استفاده از خط چشم مشکی در آرایش می‌توان چشم‌ها را درشت‌تر، ریزتر و حتی کشیده‌تر نشان داد. خط چشم‌ها در دو نوع معمولی و ضدآب در بازار موجود هستند. برای پاک کردن خط چشم معمولی از نوع پاک کن تک فاز و برای خط چشم ضدآب از نوع دوفاز استفاده کنید. ضمن این‌که بعد از پاک کردن خط چشم، صورت و چشم‌های خود را با آب ولرم شسشتو دهید.

در هنگام خرید خط چشم مشکی برای جلوگیری از هرگونه آسیب، حتما از برند و فروشگاه معتبر خریداری کنید؛ خط چشم باکیفیت معمولا از رنگدانه و غلظت بالایی برخوردار بوده و سبب پرپشت نشان داده شدن چشم‌ها می‌شود. از ویژگی‌های دیگر خط چشم با کیفیت می‌توان به پخش نشدن آن در زیر چشم، عدم ایجاد حساسیت و خارش، دوام و ماندگاری بالا و خراب نکردن اپلیکاتور اشاره کرد. خط چشم‌ نیز در انواع گوناگونی تولید و عرضه می‌شود؛ انواع آن در ادامه بیان شده است؛

آرایش چشم-کاماپرس

آریاک سفر

خط چشم مویی؛ مخصوص حرفه‌ای‌ها

استفاده از خط چشم مویی تا حدی سخت است و نیاز به مهارت و تمرین دارد؛ با وجود این، این نوع خط چشم با ایجاد خط نازک و ظریف، جلوه‌ای بسیار زیبا دارد. خط چشم های مویی از یک اپلیکاتور مویی و نازک برخوردار هستند.

خط چشم ماژیکی؛ ساده برای آماتورها

استفاده از خط چشم ماژیکی به افراد آماتور و تازه کار که هنور کار با خط چشم را بلد نیستند، توصیه می‌شود. چرا که طراحی این نوع خط چشم به مانند قلم یا مداد بوده و در دست گرفتن آن بسیار آسان است.

خط چشم نمدی؛ ظریف و بی‌نقص

این نوع از خط چشم دارای اپلیکاتوری نمدی بوده و در واقع ترکیبی از خط چشم مویی و ماژیکی است. استفاده از خط چشم نمدی بسیار راحت‌تر از خط چشم مویی است؛ با این مدل به مانند مدل مویی می‌توان خط نازک و ظریفی پشت چشم کشید که نمایی بسیار زیبا به چشم می‌بخشد.

خط چشم ژله‌ای مطابق سلیقه شما

خط چشم‌های ژله‌ای در یک کاسه قرار دارند که استفاده از آن‌ها با یک اپلیکاتور جداگانه امکان‌پذیر است. برای کشیدن این خط چشم می‌توانید از اپلیکاتور نازک یا کلفت بسته به سلیقه خود استفاده کنید.

چند نوع ریمل چشم داریم؟

ریمل یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی چشم است که سبب افزایش جذابیت و گیرایی چشم‌ها می‌شود؛ از ریمل چشم برای حجم دادن، بلند کردن، حالت دادن و جدا کردن مژه‌ها از هم استفاده می‌شود. برای هرکدام از این کاربردها باید ریمل با برس مناسب آن را خریداری کنید. ضمن این‌که یکی از انواع محبوب و پرکاربرد این محصول ، ریمل ضدآب است که در ادامه به معرفی آن پرداخته شده است؛

ریمل ضدآب ؛ مقاوم در برابر اشک و عرق!

یکی از مهم‌ترین مشکلات بیشتر خانم‌ها هنگام استفاده از ریمل، پخش شدن و ریزش آن در زیر و اطراف چشم‌ها با تعریق، برخورد آب و اشک است؛ استفاده از ریمل ضدآب گزینه فوق العاده‌ای برای جلوگیری از بروز این مشکل به .وژه در تابستان و گرما است. البته با توجه به ضد آب بودن این محصول، پاک کردن آن نیز تاحدی دشوار است.

پاک کردن اصولی ریمل ضدآب

پاک کردن اصولی ریمل ضد آب برای جلوگیری از ورود آسیب به مژه‌ها اهمیت بسیاری دارد. بهترین شیوه برای پاک کردن ریمل ضد آب، استفاده از پاک کننده آرایش چشم است.

در این صورت باید ابتدا با استفاده از پد و پاک کننده آرایش، ریمل را به ملایمت از روی مژه‌ها پاک کرده و سپس صورت خود را با آب گرم بشویید. پاک کردن غیر اصولی ریمل ضد آب از روی مژه ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری به مژه‌ها وارد شده و سبب ریزش و توقف رشد آن‌ها شود.

آرایش چشم-کاماپرس

بهترین سایه چشم کدام است؟

یکی دیگر از لوازم آرایشی محبوب که تاثیر بسیاری در زیبایی چهره افراد و حتی تغییر حالت چشم آن‌ها دارد، سایه چشم است. استفاده از سایه در پشت چشم باید به شکل کاملا اصولی و دقیق صورت بگیرد؛ چرا که پوست پشت پلک‌ها بسیار نازک بوده و آرایش خشن و بی دقت سبب ایجاد چین و چروک در این نواحی می‌شود. سایه چشم نیز در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود. انواع سایه چشم در ادامه معرفی شده است؛

سایه پودری

سایه پودری در قالب پودرهای فشرده شده و در پالت‌ها دو یا چهار رنگ و حتی بیشتر قابل خریداری هستند. انواع سایه پودری شامل سایه مات، براق، اکلیلی است.

سایه پودری شل

استفاده از سایه پودری شل نیاز به مهارت دارد و معمولا توسط آرایشگران و افراد حرفه‌ای استفاده می‌شود. این نوع سایه‌ها در واقع شامل پودرهای دانه‌ای است که پس از پرایمر سایه و با قلم مخصوص و به شکل ضربه‌ای بر روی پلک قرار می‌گیرد. خیس بودن قلم می‌تواند در نشستن سایه پشت چشم موثر باشد.

سایه کرمی

استفاده از سایه چشم کرمی با توجه به برقی که بر روی پلک ایجاد می‌کند، به افرادی که دارای پوست چربی هستند، توصیه نمی‌شود؛ این نوع سایه معمولا به شکل تک رنگ موجود است.

توجه به کیفیت لوازم آرایش چشم

مهم‌ترین نکته در هنگام خرید لوازم آرایش چشم، سلامت چشم‌ها است؛ بنابراین در هنگام خرید لوازم آرایش حتما باید به تاریخ انقضای محصول توجه کنید. استفاده از لوازم آرایش تاریخ گذشته بسیار برای چشم ضرر دارد و سبب ایجاد التهاب و حتی در برخی موارد آسیب‌های جدی می‌شود.

یکی دیگر از نکات مهم برای اطمینان از سلامت چشم ها ، پاک کردن آرایش چشم قبل از خواب است؛ چرا که در غیر اینصورت ممکن است به ریشه مژه‌ها آسیب وارد شده و کم کم شروع به ریزش کنند. حتی در برخی موارد رشد مژه‌ها کند یا متوقف می‌شود.

با وجود این، بهترین راه برای اطمینان از کیفیت لوازم آرایش چشم ، خرید از برند و فروشگاه‌ های معتبر و مطمئن با ضمانت اصل بودن کالا است.

 

خرید لوازم آرایش چشم از مجموعه سفیر

فروشگاه سفیر یکی از مجموعه‌های معتبر و فعال در زمینه فروش انواع لوازم عطری، بهداشتی و لوازم آرایشی باکیفیت از جمله خط چشم ، ریمل و سایه است. از مزایای خرید لوازم آرایشی لب از مجموعه سفیر امکان استفاده رایگان از تخصص مشاوران این مجموعه برای خرید مناسب‌ترین محصول است.

چگونه از سفیر خرید کنیم؟

برای خرید از سفیر می‌توانید هم به شکل آنلاین و از طریق وبسایت این مجموعه و هم به شکل حضوری با مراجعه به نمایندگی های سفیر در شهرهای مختلف، اقدام کنید. مزیت خرید از فروشگاه آنلاین مجموعه سفیر ، آپشن ارسال رایگان برای خریدهای بالای 250 هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز