چرا چمن مصنوعی گزینه منتخب مهدکودک ها برای کف پوشی فضاهای بازی است؟

چمن مصنوعی برای کاماپرس-کاماپرس

فضای بازی کودکان و مهدکودک‌ها بهترین فضاها و کف سازی را برای بازی کودکان فراهم می‌کنند و از این بابت کاملا قابل اطمینان هستند. کف سازی مهدکودک‌ها با چمن مصنوعی سبب شده تا خانواده‌ها نسبت به تفریحات و بازی‌های کودکان خود در این فضاها اطمینان خاطر کافی را داشته باشند.

به گزارش کاماپرس، از آن جهت که کودکان شیطنت بیشتری دارند و کمتر با مشکلات محیط اطراف خود آشنا هستند، دائما امکان زمین خوردن آن‌ها وجود دارد، به همین دلیل برای تولید چمن مصنوعی مناسب فضاهای مرتبط با آن‌ها مثل مهدکودک‌ها و … باید ایمنی این مکان‌ها را بالا برد. یکی از راه‌های افزایش ایمنی این محیط‌ها، استفاده از چمن مصنوعی مناسب این گونه فضاها است.

گذشته از مسئله حفظ امنیت کودکان، نصب چمن مصنوعی باعث خواهد شد تا کودکان کمتر با گل و خاک و سنگ‌های کف زمین برخورد داشته باشند و همین مسئله باعث حفظ تمیزی محیط نیز می‌شود. معمولا بچه‌ها وقتی کمتر با خاک و سنگ برخورد دارند، آلودگی کمتری را لمس خواهند کرد و نامرتب و کثیف نخواهند شد. این موضوع برای مهدکودک‌ها نیز حائز اهمیت است، زیرا دیگر بعد از تمام شدن ساعات حضور کودکان در فضای مهدکودک نیازی نیست تا پرسنل پیوسته محیط بیرونی را تمیز و برای این کار انرژی زیادی را خرج کنند.

ضمنا از هر نوع پوشش دیگری که برای کف پوشی فضای مهدکودک استفاده شود، احتمالا باید هزینه‌های زیادی صرف شود. مثلا در صورتی که مسئولان مهدکودکی از چمن طبیعی و سبز برای طراوت بیشتر محیط مهد استفاده کند، باید همواره به فکر باغبانی و هرس آن‌ها باشد و آبیاری این فضاها را نیز در نظر بگیرد. در صورتی که با نصب چمن مصنوعی تنها یکبار هزینه خرید و نصب درست آن پرداخت می‌شود و به هیچ عنوان نیازی به چمن زنی و باغبانی نخواهد بود و اساسا به کود شیمیایی و مواد این چنینی احتیاج ندارد.

چمن مصنوعی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

ضمنا چمن‌های مصنوعی به همان اندازه چمن طبیعی حس خوبی به کودکان منتقل می‌کنند و باعث شادابی روح آن‌ها خواهد شد. به نظر این یک راه مناسب برای اصلاح فضاهایی که بدون استفاده باقی مانده و خاک باکیفیتی برای رشد علف‌ها و گیاهان ندارند و نمی‌توان آن‌ها را باطراوت و سرسبز کرد.

جنس چمن مصنوعی به گونه‌ای است که در صورت بارندگی و خیس شدن آن‌ها، آب به سرعت در آن‌ها نفوذ کرده و مدت زمان زیادی باقی نمی‌ماند. بنابراین با تغییر جو و آب و هوا ماهیت چمن مصنوعی تغییر نخواهد کرد و در گل و لای پوشیده نخواهد شد. بنابراین بعد از بارندگی‌ها، کودکان این امکان را دارند در هوای مطبوع روی چمن مصنوعی باز هم به بازی و فعالیت‌های خود ادامه بدهند.

به طور کلی چمن مصنوعی عمر زیادی دارد و با تغییر جوی و دیگر مشکلات از بین نمی‌رود، پس کودکان می‌توانند بدون هیچ مشکلی روی این محصولات قدم بگذارند و به تفریح و بازی بپردازند.

بهترین چمن مصنوعی برای مهد کودک‌ ها کدام است؟

هم اکنون بسیاری از مهد کودک‌ها به منظور فراهم کردن شرایط مناسب برای فعالیت کودکان در فضای باز، نصب چمن مصنوعی را در نظر می‌گیرند و آن را عملی می‌کنند. با توجه به این که کودکان دارای بدن حساسی نسبت به بزرگسالان هستند، چمن مصنوعی فضای بازی آن‌ها نیز باید کیفیت و جنس مناسبی داشته باشد و به بدن کودکان آسیب نرساند. به همین دلیل برخی از برندهای برتر تولیدکننده چمن‌های مصنوعی در حال بهبود فرآیند تولید و تحقیق و توسعه بیشتر برای چمن‌های ویژه مهدکودک‌ها هستند.

بیشتر مهدکودک‌ها از چمن‌های مصنوعی که ترکیبی از الیاف مجعد و بدون پرکننده از نوع تراکم بالا هستند و در برابر ساییدگی مقاومت بالایی دارند، استفاده می‌کنند. ضمنا این نوع چمن مصنوعی نرم هستند و در صورت افتادن کودکان روی آن‌ها، مشکل خاصی برای آن‌ها به وجود نخواهد آمد.

چمن مصنوعی مهد کودک-کاماپرس

آشنایی با بهترین عرضه کننده چمن مصنوعی در ایران

اطلس چمن در ایران یکی از مراکز تخصصی چمن مصنوعی است که به تناسب خواسته مشتریان برای فضای مهدکودک، بازی کودکان، استخرها و … بهترین نوع چمن مصنوعی را عرضه می‌کند، ضمنا این مجموعه صفر تا صد کف پوشی را نیز انجام می‌دهد. این مجموعه تاکنون توانسته 200 پروژه موفق را در این حوزه انجام دهد و به عنوان تولید و عرضه کننده مطرح چمن مصنوعی در سطح کشور شناخته شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اطلس چمن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز