چرا رمز ارز ترون را بخریم؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ارز دیجیتال ترون از زمان ورود به دنیای رمز ارزها سر و صدای زیادی به پا کرده و به‌واسطه برخورداری از مزایایی همچون کارمزد پایین، تراکنش‌های سریع و قابلیت تبدیل آسان به ارزهای رایج، محبوبیت بسیاری پیدا کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، ترونیکس (TRX)، کوین اختصاصی بلاک چین غیر متمرکز ترون است که با نام ترون نیز شناخته می‌شود. بلاک چین ترون به عنوان یک سیستم سرگرمی و با هدف ایجاد یک پلتفرم رایگان و بین‌المللی برای به اشتراک‌گذاری محتوا فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر، ترونیکس یا همان ترون با توجه به سرعت بالا و کارمزد تقریبا صفر نه تنها یک گزینه ایده‌آل برای تولیدکنندگان محتوا است، بلکه یک رقیب جدی برای اتریوم (ETH) نیز به حساب می‌آید. 

این گزارش به بررسی ویژگی‌ها و قیمت ترون پرداخته است.

ترون چگونه کار می‌کند؟

ترون (Tron)، یک پروژه بلاک چینی پیشرفته است که با هدف ایجاد یک اکوسیستم بزرگ و غیر متمرکز برای صنعت توزیع محتوا و خدمات دیجیتال ایجاد شد. این پروژه با بهره‌گیری از پروتکل‌ها و ابزارهای بی‌نیاز از مجوز بستری رایگان برای ایجاد و به اشتراک‌گذاری محتوا فراهم می‌کند.

راز آسمان پایتخت

شبکه ترون با حذف واسطه‌ها به ارائه‌کنندگان و تولیدکنندگان محتواهای دیجیتال اجازه می‌دهد که به شکل مستقیم با کاربران خود در ارتباط باشند. این مسئله نقش مهمی در درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا بدون کسر کارمزد توسط واسطه‌‌ها دارد و هزینه‌ها را برای مصرف‌کنندگان محتوا کاهش می‌دهد.

رمز ارز ترون چیست؟

جاستین سان، کارآفرین مطرح، در سال 2017 ارز بومی شبکه ترون با نام ترونیکس (TRX) را برای توسعه و رشد اکوسیستم شبکه ترون راه‌اندازی کرد. این ارز دیجیتال در میان کاربران کریپتوکارنسی‌ها بیشتر با عنوان ترون شناخته می‌شود و با استفاده از آن می‌توان از خدمات شبکه ترون بهره‌مند شد. شبکه ترون در نخستین عرضه اولیه خود در بازار، موفق به جذب بیش از 70 میلیون دلار سرمایه شد. رشد قیمت ترون از همان ابتدا به‌نحوی بود که در حال حاضر جزو یکی از ۲۰ رمزارز برتر از نظر سهم بازار است.

ارز دیجیتال ترون چه مزایایی دارد؟

علاوه بر رشد قیمت ترون و ارزش معاملاتی آن، ویژگی‌ها و مزایای متعدد این رمز ارز، آن را به یکی از رقبای جدی ارزهای دیجیتال محبوب بازار از جمله اتریوم تبدیل کرده است. 

برخی از مهم‌ترین مزایای خرید ترون در ادامه آمده است.

کارمزد پایین: انجام تراکنش در بسیاری از شبکه‌ها نیازمند پرداخت هزینه بوده و این در حالی است که کارمزد تراکنش‌ها در شبکه ترون بسیار پایین و در حدود 0.000005 دلار به ازای هر تراکنش است. 

حجم بالای تراکنش: یکی از مزایای مهم شبکه ترون، قابلیت پردازش حدود 2,000 تراکنش در ثانیه است و این در حالی است که رقیب ترون یعنی اتریوم قادر به انجام 15 تراکنش در ثانیه است.

محبوبیت بالا: جاستین سان، بنیانگذار ترون، یکی از افراد مورد حمایت جک ما (بنیان‌گذار شرکت علی بابا) است. این مسئله در کنار سرعت رشد قیمت ترون در مدت زمان کوتاهی پس از خلق آن، نشان‌دهنده محبوبیت و پشتیبانی گسترده از این ارز دیجیتال است. محبوبیت و پشتیبانی گسترده نیز نقش مهمی در کاهش ریسک خرید و فروش ترون دارد.

کسب سود: یکی از مزایای استفاده از ارز دیجیتال ترون برای تولیدکنندگان محتوا، قابلیت کسب درآمد است. در واقع تولید محتوا در این شبکه برخلاف شبکه‌های اجتماعی سنتی، به نفع تولیدکننده مطلب است.

سرعت بالا: تراکنش‌ها در شبکه ترون با سرعت بسیار بالایی انجام می‌شود. این موضوع برای افرادی که با حجم بالا و به صورت پیوسته تراکنش دارند، یک مزیت رقابتی مهم محسوب می‌شود.

قیمت ترون چقدر است؟

قیمت ترون در ابتدای عرضه آن در سال 2017 حدود 0.002 دلار بود و تنها یک سال بعد در سال 2018 با رشدی قابل توجه، ارزش آن به حدود 20 سنت رسید. قیمت ترون پس از سال 2018 با کمی افت مواجه شد و مجددا در سال 2021 به ارزش حدودی 15 سنت رسید.

در حال حاضر این ارز دیجیتال با ارزش بازار 6.79 میلیارد دلار در رتبه 10 بازار رمز ارزها قرار داشته و سهمی در حدود 0.62 از کل بازار را در اختیار دارد. قیمت ترون در حال حاضر 3,852 تومان است.

چگونه ارز دیجیتال ترون بخریم؟

ارز دیجیتال ترون به‌ عنوان یکی از ارزهای دیجیتال محبوب بازار، در بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال قابل خرید و فروش است. صرافی بیت24 به‌ عنوان یکی از پلتفرم‌های معتبر ایرانی در حوزه ارز دیجیتال، امکان خرید آسان ترون را برای کاربران خود فراهم کرده است. متقاضیان می‌توانند به راحتی پس از بررسی قیمت ترون و تحلیل بازار، در این صرافی به آدرس  /https://bit24.cash ثبت‌نام کرده و ارز موردنظر خود را خریداری کنند.

صرافی “بیت 24”

صرافی بیت 24، یکی از پلتفرم‌های معتبر ارائه‌دهنده خدمات ارز دیجیتال است که امکان خرید و فروش بیش از 170 ارز دیجیتال مختلف را در بستری امن و مطمئن فراهم کرده است.

شما با خرید ترون از این مجموعه می‌توانید از مزایای صرافی بیت 24 مانند سرعت بالای معاملات و انتقال ارز، کیف‌پول امن و اختصاصی، احراز هویت سریع و امثال آن بهره‌مند شوید.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت 24
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز